2025-07-31, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Skulle ju vara roande att se en Prideparad i Sölvesborg…
Du verkar ha missat den i år, men börja peppa för nästa år!
Citera
2025-07-31, 16:02
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Så du är en postbög? Va glad att du kan säga ”kan ej leverera ” nu och ha en godtagbar anledning då bögarna dansar på stan.

Va glad att de får dansa i regnet istället.

Fast han kan ju oxå, om han har lust, helt enkelt köra över dem.
Citera
2025-07-31, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtekukar
Paraden i sig är inte mer än en eftermiddag.

Jag har inget emot homosexuella – men när kampen för acceptans ersätts av män med dildos i pannan och exponerade analhål på gatan, då handlar det inte längre om rättigheter utan om narcissistisk cirkus.

Jag har deltagit i många prideparader och aldrig sett någon med en dildo i pannan och jag har aldrig sett några exponerade analhål.

Sista paraden var det värsta jag såg en kvinna med lite remmar över tuttarna OVANPÅ en T-shirt.

Jag vet inte vad ni som sitter hemma får för desinformation.
Citera
2025-07-31, 16:22
Medlem
526s avatar
Problemet med Pride är att den kidnappats av extremvänstern som gjort det till en politisk cirkus mot vita män.

En gång var Pride något bra som gick ut på att för att få bögar accepterade i samhället. Vilket de ska vara eftersom det är ett fritt land.
Citera
2025-07-31, 16:36
Medlem
Tomtekukars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinyssnutt
Jag har deltagit i många prideparader och aldrig sett någon med en dildo i pannan och jag har aldrig sett några exponerade analhål.

Sista paraden var det värsta jag såg en kvinna med lite remmar över tuttarna OVANPÅ en T-shirt.

Jag vet inte vad ni som sitter hemma får för desinformation.
Jag återger Prideparader jag sett i Berlin och New York för något år sedan. Glädjande att Stockholm håller hög klass och inte tvingar på vulgariteter på andra.
Citera
2025-07-31, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SimonSess
Heteroparaden är ju nästan 365 dagar per år så vad är ditt fucking jävla problem?

Oj - någon som klämde din imaginära penis i dörren?
Citera
2025-07-31, 16:42
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Challe321
Psyksjuka är kanske att ta i. Men du har helt rätt i att man borde förbjuda den här typen av acceptans av perversa människor. Skall de hålla parader så gör det åtminstone inte bland normala människor på offentliga platser.

Om en äcklig gubbe börjar jucka på badstranden framför dina barn då anmäler man den idioten eller så ger man honom en omgång som han aldrig glömmer.
Om samme äcklige gubbe börjar jucka på stan när det är Pride, framför dina barn, ja då applåderar folk å skriker ”kärlek” till pedofilen.

Ingen på jorden kan övertala mig om att detta är ett sunt och ok beteende.
Citera
2025-07-31, 16:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash
Varför? Dom är ju dina broddas

Skulle önska att jag kunde kalla dem mina bröder men tyvärr finns det inga mer icke-toleranta och trångsynta människor än majoriteten som går i paraden. Det finns bara plats för typ en åsikt, annars är du ond.
Citera
2025-07-31, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SimonSess
Förklara då varför man får lägre lön ifall man är öppet homosexuell, eller varför man ska tolerera risken om våld, eller acceptera färre rättigheter
Lägg ner, jobbar du på volvo så får du inte mindre lön än Ali som inte är bög. Våld kan drabba vem som helst, även barn som inte är bögar. Vilka rättigheter som bög saknar du i förhållande till andra människor i Sverige?
Citera
2025-07-31, 19:45
Medlem
Nog har det väl gått alldeles för långt med dessa förbannade Pride-flaggor när tom regeringen pryder bordet med sådana när man sitter och diskuterar sanktioner mot Israel.
Citera
2025-07-31, 19:54
Medlem
Andromedatravellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Challe321
Nog har det väl gått alldeles för långt med dessa förbannade Pride-flaggor när tom regeringen pryder bordet med sådana när man sitter och diskuterar sanktioner mot Israel.

Haha, såg det jag med. Den såg väldigt malplacerad ut i den kontexten. Undrar om det inger respekt hos Israelerna.
Citera
2025-07-31, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robiniskogen
bullshit det är redan avspärrat vissa delar
Var?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto