Citat:
Ursprungligen postat av
Flenzenstock
Killar (eg snarare androgyner) som dansar som fritidssysselsättning.... är egentligen bara ute efter att knulla. De är självklart inte intresserade av att dansa. Varför skulle man det. Någon mer som reflekterat över detta fenomen med killar (androgyner menar jag) som går på dans?
Det är ett väldigt smart och bra sätt att exponera sig själv för kvinnor.
Tänk efter kring svensk kultur en stund.
I Sverige är vi så sjukt privata till den aspekten att man inte kan kliva fram till folk hur som helst. Det är inte socialt acceptabelt.
Går man på någon "aktivitet" som då t.e.x dans eller yoga har man en giltig anledning att prata med folk.
Exponeras man inte till kvinnor har man ingen chans att hitta nån. Så män gör det smarta; går till där kvinnorna finns.
Inte fan sitter man och svajpar på dejtingappar som inte funkar med 80% män och 20% kvinnor.