Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2025-07-19, 16:56
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Det går ju att enkelt praktiskt arrangera så att sådant inte händer.
Ja, man kan fördröja det. Men tillslut händer det. Har i princip alltid burken igång och när det väl händer förstör det för mig.
2025-07-19, 17:01
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Läst något om det ja, men då ingick även att man skulle använda Microsofts "moln" Onedrive. tog bort det ov vägrar befatta mig med det igen efter det en gång rensat mitt skrivbord och sedan skrivit över skiten i "molnet" för det var för mycket/stort. Så aldrig mer Onedrive för mig tack! Hade ju liksom mitt arbete på skrivbordet då. Det förintades.

Gör man en egen backup, också, lokalt, så har man W10 1år till.
2025-07-19, 17:03
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Ja, man kan fördröja det. Men tillslut händer det. Har i princip alltid burken igång och när det väl händer förstör det för mig.

Det går att stoppa så länge man själv önskar, samt installera det man själv vill. Så har jag arrangerat det med en väldigt enkel handhavandemetod.
2025-07-19, 17:07
Medlem
YuriGagarins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Nej kör bara apple om du är så jävla nyfiken

Macdatorer kommer i regel enbart med 7 år med uppdateringar av Mac OS.
2025-07-19, 17:13
Medlem
MetroGoldwynMayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barntorped
Nej, inget bankkonto, kollade nu. Det jag ser erbjuds i Sverige är, utöver betalkort, PayPal och via mobilen (Tre och Telenor).

Tack för infot, jag har varken PayPal och Tre och Telenor, då blir betalkort som gäller....
2025-07-19, 17:18
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Gör man en egen backup, också, lokalt, så har man W10 1år till.
Hade backup på precis allt utom det jag just arbetade med eftersom det inte var färdigt.
De jävlarna swabbade skrivbordet, drog upp det i molnet och skrev över det eftersom "det var stora filer"

Har man "Onedrive" och signerar något så har man Win10 ett år till med uppdateringar vad jag kommer ihåg.
2025-07-19, 17:19
Moderator
memymos avatar
Dessa frågor fungerar utmärkt att posta i denna tråden.
(FB) Windows 10 - Problemtråd / Hjälptråd / Övriga frågor

Då tråden även spretar iväg i diverse andra saker som Apple och bank id slås låset på!

/MOD
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in