2025-07-27, 08:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
FL är betydligt mer konformt än FB. Medlemmar som mest diskuterar saker för att passa in i mängden, å gud nåde den som sticker ut, då får de PK-mobben på sig.
Vilket är ett skolboksexempel på kvinnlig mentalitet, där allting handlar om att hålla ihop gruppen.
Citera
2025-07-27, 13:20
Bannlyst
Haha lol du borde nog kolla vad du skriver innan du postar, men visst, lycka till på Familjeliv
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Enkom för att ni fegt gömde er i bergsskrevor som rädda kackerlackor... Nu är vi dock alldeles för mycket off topic, så inga fler svar från mig, Mohammed.

Ha en god kväll... Nu skall jag till Familjeliv och trolla - Flashback får ursäkta, eller rättare sagt, slippa den värsta sidan av min sjuka humor. Grattis, Flashback!

Here we go, Familjeliv - my wrath is upon you!
Citera
2025-08-30, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OceanDeep
Moderatorerna är väl gudar? hehe

De verkar onekligen tro det själva.
Citera
2026-07-13, 17:52
Avslutad
Jag är medlem på familjeliv och det är ett betydligt mer civiliserat forum än flashback där det mest är män/incels. Så ja, skillnaden syns tydligt eftersom familjeliv är civiliserat, flashback är ociviliserat, precis som skillnaden mellan kvinnor och män är.
Citera
2026-07-13, 18:48
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MayjelFL
Jag är medlem på familjeliv och det är ett betydligt mer civiliserat forum än flashback där det mest är män/incels. Så ja, skillnaden syns tydligt eftersom familjeliv är civiliserat, flashback är ociviliserat, precis som skillnaden mellan kvinnor och män är.
Tror du på den själv eller?

Du kan ju knappast varit ordentligt runt här på Flashback när du skriver så dumt som det är mest män/incel..

Civiliserat?
Ja du hur det är ju jätte civiliserat att få mobben på sig och bli utfryst om man inte delar deras åsikter. *not*
Citera
2026-07-13, 19:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Empress
Tror du på den själv eller?

Du kan ju knappast varit ordentligt runt här på Flashback när du skriver så dumt som det är mest män/incel..

Civiliserat?
Ja du hur det är ju jätte civiliserat att få mobben på sig och bli utfryst om man inte delar deras åsikter. *not*

Det är allmänt känt att det är så så du kan sluta upp med dina dumheter. Att inte acceptera incels/män är inte det samma som att frysa ut någon. Om en grupp vill bli lämnad ifred är det inte att frysa ut om någon kommer och stör. Diskussionerna på familjeliv är dessutom sakligare och djupare än här.
Citera
2026-07-16, 05:46
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MayjelFL
Det är allmänt känt att det är så så du kan sluta upp med dina dumheter. Att inte acceptera incels/män är inte det samma som att frysa ut någon. Om en grupp vill bli lämnad ifred är det inte att frysa ut om någon kommer och stör. Diskussionerna på familjeliv är dessutom sakligare och djupare än här.

"Allmänt känt att det är så"... 🤣
Verkligen vettigt hållbart argument du... *not*
Är du ute efter att provocera, med tanke på att du väljer att använda rykte som faktabas.

Sedan så har jag aldrig hävdat att du fryser ut någon heller.
Så vart ville du komma med den kommentaren om incels. En kommentar du saknar grund att skriva.

Oh ja, verkligen djupare och sakligare diskussioner på Famiiljeliv... *not*
Du jag är medlem på båda siterna, och jag har fasiken så mycket djupare och sakligare diskussioner på Flashback. Gemene Flashbackare är inte intresserad av att backstabba sina debattmotståndare så som det ofta görs på, när man inte delar åsikter med folket.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in