2025-07-12, 20:42
Avstängd
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Vad vet du om min erfarenhet? Och att du tror att det måste va så som beskrivs här i tråden är ju bara synd för dig. Grattis till ett äckligt sexliv!

Så som beskrivs i tråden? Jag gav ju exempel ifrån mitt egna sexliv som varat i ca 30 år. Hur många kvinnor har du haft analsex med…egentligen utan att ljuga nu? Det är ingen ursäkt att du är bipolär.
Citera
2025-07-12, 20:59
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Så som beskrivs i tråden? Jag gav ju exempel ifrån mitt egna sexliv som varat i ca 30 år. Hur många kvinnor har du haft analsex med…egentligen utan att ljuga nu? Det är ingen ursäkt att du är bipolär.

Du är inte den enda som beskrivit din erfarenhet och jag kommenterade inte ditt specifika fall, det var du som citerade mig.
Spelar det nån roll om jag svarar på din fråga när du redan bestämt dig för att jag ljuger om vad det nu är du menar att jag ljuger om.
Har bara sagt att det är äckligt med folk som inte kan sköta sin sexuella hygien. Och du går bananas... ?
Och vad har bipolär med saken att göra? Ursäkt för vad? Att jag föredrar sexpartners som kan sin grej? Du yrar väldigt mycket.
Citera
2025-07-12, 21:29
Avstängd
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Du är inte den enda som beskrivit din erfarenhet och jag kommenterade inte ditt specifika fall, det var du som citerade mig.
Spelar det nån roll om jag svarar på din fråga när du redan bestämt dig för att jag ljuger om vad det nu är du menar att jag ljuger om.
Har bara sagt att det är äckligt med folk som inte kan sköta sin sexuella hygien. Och du går bananas... ?
Och vad har bipolär med saken att göra? Ursäkt för vad? Att jag föredrar sexpartners som kan sin grej? Du yrar väldigt mycket.

”Går bananas”? Jag bara ifrågasatte hur du som kille som aldrig blivit knullad i röven ordentligt, kan uttala dig generellt om analsex på det viset du gjorde.
Citera
2025-07-12, 21:37
Medlem
Roidberts avatar
På det stora hela tänder jag på analsex när det blir skitigt, även om jag inte är intresserad av renodlad scat. Gillar också att köra in tungan i kvinnans anus och tvinga henne att kyssa mig efteråt.

Hursomhelst vid ett tillfälle när jag knullade min afrikanska fru i analen för 3+ år sedan hade hon en hel del skit därinne. Kunde känna bajset med kuken när jag tog henne bakifrån. Lyckades trycka in skiten med kuken och kände att mer utrymme frigjordes. Kuken var helt genomskitig när jag drog ut den efter att ha sprutat i hennes anal. Vid ett annat tillfälle körde jag in kuken i hennes mun efter analsex när det var lite skit på den. Brukar passa på att vara snuskig de första dagarna när jag kommer på besök eftersom hon är extra kåt då.

Analsex blir bara dåligt om det känns för torrt och glidmedel saknas. Föredrar själv att använda mig av babyolja. Lite vaselin kan också vara bra om det är.svårt att tränga in. Pjur Back Door glidmedel är också mycket bra. Gillar inte vattenbaserade glidmedel, även om det är bättre än ingenting i nödsituationer.
Citera
2025-07-13, 00:55
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
”Går bananas”? Jag bara ifrågasatte hur du som kille som aldrig blivit knullad i röven ordentligt, kan uttala dig generellt om analsex på det viset du gjorde.

Vem har sagt att jag inte har blivit det? Tror du att jag hade uttalat mig som jag gjorde om jag inte hade haft erfarenhet?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in