2009-07-08, 09:52
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cmlha
Det är nästan ett år sedan han skrev detta, mycket händer på malmö´s gator på ett år.....nu finns där som sagt knappt ett skit...

Visst finns det det..Dock så är de som går på gatan idag riktiga skabb (frånsett nån ung öststatsbrud som precis kommit hit). Prova Zenithgatan/Celsiusgatan istället.

Edit: Gatuhoror i Malmö har egentligen aldrig varit särskilt stort, tror det beror på närheten till Köpenhamn.
Citera
2009-07-10, 14:06
Medlem
cynthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
appropå något :

finns det ett boende nära celciusgatan tror ja den heter den som går ner mot järnvägen från nobelvägen där onoff låg innan på andra våningen. på sträckan o mellan andra vägen som går hela vägen ner mot ikea typ.

var isåfall o vad heter det ?
Finns ett härbärge för kvinnor inne på gamla Värnhems sjukhusområde. Det låga huset bakom fd Anitas korvaluda.
Citera
2009-07-10, 14:08
Medlem
A.Chigurhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cynthia
Finns ett härbärge för kvinnor inne på gamla Värnhems sjukhusområde. Det låga huset bakom fd Anitas korvaluda.

Ah! Anitas! Har hon lagt ner? Fan vilka minnen efter man alltid käka där. OnT: Brukar vistas en hel den vid celsiusgatan ser aldrig några luder?!
Citera
2009-07-11, 18:04
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cynthia

ok, det ja misstänkte. skulle va ngt typ det. kanske inte härbärge...men ngn form av boende typ studentboende fast ej för studenter....men små rum..o gemensama utrymme.

vet int riktigt var d e. någon adress eller finns det med på eniros kartor eller hitta eller googelearth.

har hört en del tjejer nämnas där typ
Citera
2009-07-14, 14:54
Medlem
Cmlhas avatar
Märkligt.

Körde en sväng där igår, vid 17-tiden.
Såg en jävligt fräsh brud som gick vid korsningen nobelv/sorgenfriv.
Hon gick där och viftade så där karakteristiskt på rumpan med en liten väska att det nästan lyste "glädjeflicka" om henne.
Jag var tvungen att stanna till på Sorgenfri, lagom sakta så att hon såg att jag var intresserad.
Hon kan inte varit mer än max 30(svårt då hon hade jättestora solbrillor på),mörkt långt krulligt hår, och jävlar inte mer än 50 kilo.
Hon såg lite lätt solbränd ut.

Nåja, hon kommer smygande runt hörnet och har sett mig, precis när hon kommer fram til min bil och kikar in så ringer det i min telefon-jävel, och jag är tvungen att svara, då backar hon.
Under tiden har 3 andra sugna torskar dykt upp och parkerat runt oss helt ogenerat, och hon shappar såklart.
Fan!
Jag kör efter henne ner på nobelvägen, undrandes om det kanske är en fälla av polisen, för hon är fanimej den finaste jag sett där på många år.
Jag stannar framför henne igen, den här gången tutar jag försiktigt (det är ju för fan mitt på dagen), men hon låtsas inte om mig och går nervöst ner längs nobelv. och försvinner in i sjukhusområdet....
"Jävla skit" tänker jag....

Vad tror ni?
Jag tyckte hon var oförskämt snygg för att vara gatu-brud, men å andra sidan nappade hon första gången när jag stannade?
Hon kan ju inte stått och väntat på någon "random" snubbe som hon inte känner?

Jag ska kolla vidare idag.
Tacksam om någon annan också gjort samma upptäckt.....vore nice om det dök upp en fräshing eller två nu så här på sommakvisten....
Citera
2009-07-16, 01:10
Medlem
Kanske det är värt att ta sig ut och kika när man bor i närheten, finns ju rönnens studentlägenheter i närheten kanske hänger dem till där?
Citera
2009-07-16, 02:30
Medlem
cynthias avatar
Lika dött på dom gatorna som på kyrkogården intill.

Tycker bara att kommunen kunde tagit bort alla förbud mot genomfartstrafik nu när verksamheten är olaglig.
Citera
2009-07-16, 03:11
Medlem
Det där förbudet har uppenbarligen inte så mycket effekt ändå; jag ser bilar köra där varje natt, vardag såväl som helg.
Så det verkar inte vara så överdrivet många som bryr sig om förbudet.
Citera
2009-07-16, 05:24
Medlem
cynthias avatar
Bör vara ganska riskfritt att köra igenom där nattetid. Alla resurser finns ute på Rosengård + semestertider.

Förbudet gäller väl bara vardagsnätter om jag minns skyltningen rätt.

Enligt kommunen jobbar flickorna bara vardagar och lediga på helgen.
Citera
2009-07-16, 06:18
Bannlyst
Varför inte lägga kontaktblad i studenthemmet. Häng upp sådana på deras anslagstavla med din e-post adress på. Alltid är det väl någon som nappar innan de plockas bort.
Citera
2009-07-17, 21:53
Medlem
utan.att.stannas avatar
Förstår inte vart på gatorna ni menar.... Har då inte sett mkt förrutom kinesen

http://www.hitta.se/Route.aspx#6167441;1324896;Zenithgatan;;;MALM%C3%9 6%7C6167340;1324364;Celsiusgatan;;;MALM%C3%96

Rätt?
Citera
2009-07-19, 15:10
Bannlyst
Körde på den gatan igår kväll som är avstängd efter 21.00 fram till 9.00, vet ej vad gatan heter men på höger sidan ligger Rönnen (studenter)

Till saken..

Jag såg en hora till 100% en Thai eller filipinare, iaf en asiat runt 40bast, ful var hon, äcklig i mina ögon, inte värd att knulla men kanske iaf för en avsugning kan hon duga..

Nu stannade jag aldrig men jag undrar vad kan en ful hora ta för en avsugning

jag ger absolut inte mer än 400kr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in