Körde en sväng där igår, vid 17-tiden.
Såg en jävligt fräsh brud som gick vid korsningen nobelv/sorgenfriv.
Hon gick där och viftade så där karakteristiskt på rumpan med en liten väska att det nästan lyste "glädjeflicka" om henne.
Jag var tvungen att stanna till på Sorgenfri, lagom sakta så att hon såg att jag var intresserad.
Hon kan inte varit mer än max 30(svårt då hon hade jättestora solbrillor på),mörkt långt krulligt hår, och jävlar inte mer än 50 kilo.
Hon såg lite lätt solbränd ut.
Nåja, hon kommer smygande runt hörnet och har sett mig, precis när hon kommer fram til min bil och kikar in så ringer det i min telefon-jävel, och jag är tvungen att svara, då backar hon.
Under tiden har 3 andra sugna torskar dykt upp och parkerat runt oss helt ogenerat, och hon shappar såklart.
Fan!
Jag kör efter henne ner på nobelvägen, undrandes om det kanske är en fälla av polisen, för hon är fanimej den finaste jag sett där på många år.
Jag stannar framför henne igen, den här gången tutar jag försiktigt (det är ju för fan mitt på dagen), men hon låtsas inte om mig och går nervöst ner längs nobelv. och försvinner in i sjukhusområdet....
"Jävla skit" tänker jag....
Vad tror ni?
Jag tyckte hon var oförskämt snygg för att vara gatu-brud, men å andra sidan nappade hon första gången när jag stannade?
Hon kan ju inte stått och väntat på någon "random" snubbe som hon inte känner?
Jag ska kolla vidare idag.
Tacksam om någon annan också gjort samma upptäckt.....vore nice om det dök upp en fräshing eller två nu så här på sommakvisten....