2025-07-08, 05:56
Medlem
Majasmokers avatar
Om det nu råkar vara en man & 4 separata kvinnor som inte är betalda så känns det iaf surt att läsa. Jag var betald medlem i badoo hela förra året & lyckades med exakt noll dejter

Men men, är man född loooser så är man. Får vara glad åt det lilla. Alla blir inte losers, alltid nåt!
Citera
2025-07-08, 09:01
Medlem
Proras avatar
Smygfilmning för att bevisa samtycke till sex är nog inte att rekommendera och lär inte hålla i domstol. Däremot är det fullt tillåtet med dold ljudupptagning i ett sammanhang där man själv deltar, och dit antar jag att en sexualakt räknas. Givetvis är det förbjudet att sprida sådana inspelningar.
Citera
2025-07-08, 13:55
Medlem
Yxzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuteTwink-I-was
Va det 4 personer under 13 dagar? Trodde att de 4 vid samma tillfälle, nu blev jag lite besviken. Då är det ju inte så mycket "villhöver" en orgie som vanligt krogragg.

Jag läste artikeln igen och vi kan båda ha rätt (vi skyller väl bara på att det är en sommarjobbande journalist?)

Eller mest troligen har jag rätt eftersom det anges ett tidsintervall. Filmerna har väl tidsstämplar…
Senast redigerad av Yxzer 2025-07-08 kl. 13:58.
Citera
2025-07-08, 14:39
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Smygfilmning för att bevisa samtycke till sex är nog inte att rekommendera och lär inte hålla i domstol. Däremot är det fullt tillåtet med dold ljudupptagning i ett sammanhang där man själv deltar, och dit antar jag att en sexualakt räknas. Givetvis är det förbjudet att sprida sådana inspelningar.
Advokaten Elisabeth Massi Fritz försvarade två killar för några år sedan där hon lämnade en telefon där det funnits en video där dom två killarna hade vanligt sex med tjejen som anmält dom för våldtäkt.

Hon lämnade den till en tekniker som kunde återställa videon så killarna blev frikända.
Citera
2025-07-08, 15:23
Avstängd
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxzer
Jag läste artikeln igen och vi kan båda ha rätt (vi skyller väl bara på att det är en sommarjobbande journalist?)

Eller mest troligen har jag rätt eftersom det anges ett tidsintervall. Filmerna har väl tidsstämplar…

Citat:
"De misstänkta brotten ska ha skett i en bostad i centrala Stockholm mellan 26 juli och 7 augusti 2024.
Som bevisning finns en film men även fotografier på den kamera som profilen ska ha använt för att filma de misstänkta brotten, enligt åtalet."

Tolkas väl som 4 olika brottstillfällen, ett brott har filmats, de andra tre brotten finns det foton på.
Citera
2025-07-08, 16:17
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum

Vem är kändisprofilen?

Förmodligen någon man aldrig har hört talas om.
Citera
2025-07-08, 16:25
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Citat:
"De misstänkta brotten ska ha skett i en bostad i centrala Stockholm mellan 26 juli och 7 augusti 2024.
Som bevisning finns en film men även fotografier på den kamera som profilen ska ha använt för att filma de misstänkta brotten, enligt åtalet."

Tolkas väl som 4 olika brottstillfällen, ett brott har filmats, de andra tre brotten finns det foton på.
Det står ju faktiskt att det finns fotografier på kameran som användes, men jag gissar journalisten bara gjort ett syftningsfel…
Citera
2025-07-08, 18:20
Medlem
Ingen som jag kollat med tingsrätten om namn?
Citera
2025-07-08, 18:21
Medlem
LeifD2s avatar
Äsch, jag trodde han hade sex med alla 4 vid ett och samma tillfälle. Med en och en är det ju inget märkvärdigt alls. Inte något att skryta med.
Lite missvisande rubrik på tråden...

Borde vara enkelt att slippa åtal. Man kan säga att man trodde kameran var avstängd. Omöjligt att bevisa uppsåt för åklagaren.
Citera
2025-07-09, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benny98
Förmodligen någon man aldrig har hört talas om.
Är det inte bög-Bobby, dvs frisören som ser ut som en sönderopererad kärring i 60-års åldern?
Citera
2025-07-09, 10:15
Avstängd
Ksenia74s avatar
Är det ingen som vet vem det handlar om? Kändisprofil vad krävs för den titeln ?
Citera
2025-07-09, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Är det ingen som vet vem det handlar om? Kändisprofil vad krävs för den titeln ?
En biroll i en provinsbuskis någon gång på 80-talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in