Citat:
Ursprungligen postat av
Flundran90
Kndes som en no brainer egentligen att Portugal skulle f tufft att sa in ml mot Belgien. Lagen r ju egentligen jmnbra. Man kanske borde satsat pengar p Belgien..
Jo, visst r bollen rund och att allt kan hnda. ven om Portugal kndes som ett lag som kan g all in s r nog lagen som du sger jmnbra, och som jag nmnt tror jag Belgien inte ville ka hem utan pong.
Betrffande det tredje mlet Giugliani slppte in s dk Gonzales upp nn meter framfr henne och hon kunde nog inte veta vart spanjorskan skulle skjuta. Som tur var skt hon rakt p, men oturen i turen s fick Giugliani inte grepp p bollen och den rullade snpligt in (den var ver mllinjen nr spanjorskan satte in ndastten).
Tycker de tv senaste mlen fr spanjorskorna var turliga - men de hade andra sidan tjnat ihop till turen s att sga
Spanjorskorna r lskigt duktiga, men ett starkare lag kan skada dem (Italien vann f med 3-2 halvannat r sen).
Och ja, Giugliani hade nn knning typ i ljumsken och vrd ett par gnger under matchen. Hur det pverkade henne vet jag inte, men hon gjorde ett par bra rddningar.