Eftersom tråden ändå är en trolltråd utan stor betydelse, tänkte jag retas lite med det här.
Att sex för normala människor är gratis är alltså en myt.
Du måste fixa middag alt gå ut på krogen, betala för taxi, ha städat hem, köpa fina sängkläder, ha dyr bil osv. Och låt mig inte ens börja om alla gymkort som går åt för att ha en attraktiv kropp för att övh få ligga, sen födelsedagspresenter om man är i ett förhållande, semesterresor, utflykter med mera.
Nu har jag inte gjort någon riktig ekonomisk analys om det och jag har inte ens någon aning hur mycket det kostar att ha sex med en professionell kvinna, men att sexet generellt sett är gratis köper jag inte för två öre. Jag skulle lätt kunna ha en helt ny PS5 två gånger om året om jag inte brydde mig om att dejta liksom. Och ändå spara lite till kanske. 😂
Citat:
Ursprungligen postat av
Pripps0.0
Begreppet incel är destruktivt. Det är en offermentalitet av många som gror i samhället. Ingen är ”incel”. Alla som köper sex har problem. Varför köper man sex? Vad är grejen?
För normala människor innebär sex närhet och är gratis. En av få saker i livet man inte behöver betala för.
Varför tror du att horor väljer sina kunder?
De undviker säkert de som de uppfattar som farliga, i övrigt är det fritt fram om du har pengar.