2025-06-30, 14:52
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
De har delvis sig själva att skylla. Om man envisas med att sätta B-förare i ett toppstall så får man ta konsekvenserna (Nu tänker jag inte på Verstappen).
Bilen är skräp. Det har inget med Tsunoda att göra. Det gick precis lika dåligt för de som var före honom.
Citera
2025-06-30, 22:40
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Bilen är skräp. Det har inget med Tsunoda att göra. Det gick precis lika dåligt för de som var före honom.

Isåfall kan Verstappen köra en skräpbil väldigt fort.
Citera
2025-07-01, 13:56
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Isåfall kan Verstappen köra en skräpbil väldigt fort.
Max Verstappen är en generational driver i klass med Hamilton, Vettel, och Schumacher. Det går inte att jämföra Tsunoda med Max.

Max sitter dessutom i en bil som är designad helt och hållet runt honom, i ett team där man inte bryr sig om andreföraren överhuvudtaget.
Citera
2025-07-01, 16:02
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Max Verstappen är en generational driver i klass med Hamilton, Vettel, och Schumacher. Det går inte att jämföra Tsunoda med Max.

Max sitter dessutom i en bil som är designad helt och hållet runt honom, i ett team där man inte bryr sig om andreföraren överhuvudtaget.

Om de är intresserade av att vinna konstruktörstiteln borde de ju lägga större vikt vid andreföraren än vad de verkar göra. Nä, jag förstår mig inte riktigt på Red Bulls filosofi.
Citera
2025-07-03, 15:32
Medlem
Citat:
Då har du glömt Ricchiardo som utpresterade Max första två åren om jag inte missminner mig, sen var Max bättre året då Ricchiardos motorer kastade in handduken gång efter annan.
Citera
2025-07-03, 18:01
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmatt
Då har du glömt Ricchiardo som utpresterade Max första två åren om jag inte missminner mig, sen var Max bättre året då Ricchiardos motorer kastade in handduken gång efter annan.
För det första så körde inte Max hela 2016 i Red Bull.

Sen så får man räkna med att en nykomling oavsätt hur bra han är behöver några år att blomma ut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in