2025-12-06, 21:53
  #2401
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Nico kommer att få alla i sin kyrka att tokringa och rösta på henne. Så hon vinner nog.
Den med flest följare på socialamedier vinner. Sen kan dom låta hur som helst.
Citera
2025-12-06, 21:53
  #2402
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Nico kommer att få alla i sin kyrka att tokringa och rösta på henne. Så hon vinner nog.

Även alla tiktok-tokar
Citera
2025-12-06, 21:56
  #2403
Medlem
Flaskpostenss avatar
Love 🤮🤢

Håller på Tuva nu då.
Citera
2025-12-06, 21:56
  #2404
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Så där ja! Ett steg närmare vinnarlistan!


Citat:
Ursprungligen postat av Mommysnewtits
1. Tuva
2. Köttfärslimpan
3. Sektmedlemmen


Citera
2025-12-06, 21:56
  #2405
Medlem
Love måste vara den sämsta finalist sedan norrlänningen Marcus och Kevin borg
Citera
2025-12-06, 21:57
  #2406
Medlem
MetroGoldwynMayers avatar
Love gick så här långt bara för att han var ett kändisbarn, Carola skickar väl dit Amadeus nästa år.
Citera
2025-12-06, 21:57
  #2407
Medlem
Mrflinks avatar
Kan någon be Per hålla käften, jag mår fan illa av hans snack
Citera
2025-12-06, 21:57
  #2408
Medlem
Fy fan, Love? Är det ett skämt
Citera
2025-12-06, 21:58
  #2409
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommysnewtits
Så där ja! Ett steg närmare vinnarlistan!

Money talks. Love har ju köpt röster eller nåt.
Citera
2025-12-06, 21:58
  #2410
Medlem
picapicans avatar
Måtte Love ta hem det nu!
Citera
2025-12-06, 21:58
  #2411
Medlem
aina08s avatar
Tuva och Love.🤔
Ingen skräll.
Hoppas på Tuva. Han känns bara spök, sjunger svajigt och så tål jag inte hans morsa😁
Finnen skulle varit topp 2 istället.

Nico har växt men va rätt att hon inte vann.
Varit på väg ut varje vecka.
3a är sjukt bra.
Citera
2025-12-06, 21:59
  #2412
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Tuva och Love.🤔
Ingen skräll.
Hoppas på Tuva. Han känns bara spök, sjunger svajigt och så tål jag inte hans morsa😁
Finnen skulle varit topp 2 istället.

Nico har växt men va rätt att hon inte vann.
Varit på väg ut varje vecka.
3a är sjukt bra.

Helt enig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in