Tuva och Love.🤔
Ingen skräll.
Hoppas på Tuva. Han känns bara spök, sjunger svajigt och så tål jag inte hans morsa😁
Finnen skulle varit topp 2 istället.
Nico har växt men va rätt att hon inte vann.
Varit på väg ut varje vecka.
3a är sjukt bra.
Tuva och Love.🤔
Ingen skräll.
Hoppas på Tuva. Han känns bara spök, sjunger svajigt och så tål jag inte hans morsa😁
Finnen skulle varit topp 2 istället.
Nico har växt men va rätt att hon inte vann.
Varit på väg ut varje vecka.
3a är sjukt bra.