2025-11-09, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Sofia och Ingrid är bara för mycket. Sofia har någon märklig kall utstrålning och Ingrid ska vara så pretentiös hela tiden, klämkäck, ja, det kan man säga och pojkvännen måste visa upp sig i tid och otid.

Tråkiga låtar väljer hon också, gör det extremt lätt för sig tyvärr. Dessvärre kommer hon nog vinna och så ständigt denna Juholt, börjar pengarna tryta....
Håller med i allt. Speciellt Ingrid borde åkt ikväll o låtit Karl fortsätta. Både Sofia & Ingrid har gjort sitt.
Citera
2025-11-09, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MetroGoldwynMayer
Jenovic borde ha fått en till chans.
Absolut älskade honom!
Citera
2025-11-09, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Absolut älskade honom!
Varför skulle han få fler chanser?
Citera
2025-11-09, 10:33
Medlem
TaxenSixtens avatar
Dåliga låtar överlag.
Citera
2025-11-09, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Varför skulle han få fler chanser?
Vi har olika smak, jag gillar hans röst, uttryck framförallt R&B där slår han alla. Jenovic är musical, show medan Ingrid är Ålandsbåten!
Citera
2025-11-09, 11:21
Medlem
Jenovic är bra, nästan i nivå med Tusse. Synd att juryn inte kan rädda kvar en del som blir utröstade.
Citera
2025-11-09, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Jenovic är bra, nästan i nivå med Tusse. Synd att juryn inte kan rädda kvar en del som blir utröstade.

Hoppas han snappas upp av något skivbolag, han hade kunnat bli stor om han fortsätter på RnB spåret. Sveriges mini-Usher eller Ne-yo typ.
Citera
2025-11-09, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Sofia och Ingrid är bara för mycket. Sofia har någon märklig kall utstrålning och Ingrid ska vara så pretentiös hela tiden, klämkäck, ja, det kan man säga och pojkvännen måste visa upp sig i tid och otid.

Har också svårt för just Sofia och Ingrid. De sjunger absolut bra, men jag glömmer bort Sofia hela tiden och Ingrid kan jag inte tänka som internationell musikexport. Jag ser henne på julkonsert, allsång på skansen och finlandsfärjan. Jag tror bara inte de sticker ut på något sätt? De är bra på det mesta men inte bäst i någon genre och har inte personligheter som fastnar.
Citera
2025-11-09, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Hoppas han snappas upp av något skivbolag, han hade kunnat bli stor om han fortsätter på RnB spåret. Sveriges mini-Usher eller Ne-yo typ.
Absolut hoppas hoppas
Citera
2025-11-09, 12:51
Medlem
Jenovic hade slagit alla på käften om han valt tex ”Are you gonna go my Way” Lenny Kravitz
Citera
2025-11-09, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Vi har olika smak, jag gillar hans röst, uttryck framförallt R&B där slår han alla. Jenovic är musical, show medan Ingrid är Ålandsbåten!
Men Igår skulle de sjunga rock och det lät inget vidare
Citera
2025-11-09, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Men Igår skulle de sjunga rock och det lät inget vidare
Förvisso, men det var flera som inte fixa rockigare stil, men Jenovic skulle valt bättre låt då hade han satt den…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in