Verkar ha gått så full retard-zionist så hon pekar ut judar som antisemiter.? (Kanske dock ska tas med en skåpa salt då det är aftonbladet.se dom rapporterar detta)
.missminner jag mig inte så har moderata politiker gjort liknande fadäser ....
Glada nyheter man vaknar till. Tack vare mig och många med mig så har L klarat spärren rejält. Tack även till Jimmie som vid tillfälle sa att vi skulle stödrösta. SDs tapp förklarar Ls uppgång. Tackar tackar.
Glada nyheter man vaknar till. Tack vare mig och många med mig så har L klarat spärren rejält. Tack även till Jimmie som vid tillfälle sa att vi skulle stödrösta. SDs tapp förklarar Ls uppgång. Tackar tackar.
Det är rätt patetiskt alla som ska hylla henne nu. Det handlar mycket lite om henne. Mediauppmärksamheten och stödröster som media lyfte fram är hela skillnaden. Vem exakt som varit ledare är sekundärt i sammanhanget, hon gjorde inget som inte alla andra hade gjort. Hon är personligen ganska dålig och flamsig däremot.
Göran Greider = Man borde förbjuda opinionsundersökningar 2 veckor före val. Man borde titta på det i alla fall säger han. Han medverkade i tv4 för en stund sedan.
... berättas hur Mohamsson tog kontakt med Åkesson för att meddela att hon självsvåldigt avsåg att radera L:s aversion mot SD. Åkessons första fråga till Mohamsson var varför de föraktade SAP så mycket.
Hur mycket Timbro finns det i detta nya liberala högerparti med så karismatiska och skamlösa ledare? Timbro var ursprungligen en privat underrättelsetjänst som skänktes till en näringslivsorganisation som lät ombilda Timbro till bokförlag och nyliberal tankesmedja.