Flashback bygger pepparkakshus!
2025-06-14, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schindlers-taklist
Jo jag älskar rörelse i livet. Jag vill bara inte ha en arabisk revolution i mina händer.
Kan vi inte bara komma överens om att ändra oss lite då och då?
Jo absolut. Variety is the spice of life!
Citera
2025-06-14, 20:28
Citat:
Ursprungligen postat av Bifox
Testa att ändra din stil totalt, till något riktigt gräsligt. Hon kanske drar ämnet upp till ytan då.
Sen är jag en person som anser att man ska klä sig precis som man vill. Fult eller inte.
Du har helt rätt! I nästa förhållande ska jag bara gå i shorts och sjunga ”come come my lady, be my butterfly, sugar, baby!
Du tror att jag kommer få knulla efter det??
Citera
2025-06-14, 20:29
Medlem
Livssynslurks avatar
Citat:
Det var ganska långt mellan giftermålen!
Ca 7 år från skilsmässa till nästa giftemål.
Du! Jag drog en del skämt. Missade målet med en kvadrilijon kilometer.

Vad i helvete menar du med en mylittlepony? Klädde hon sig som en häst eller käkade hon havrekuddar och sket i sängen?

Menade med tid till giftermål från att du träffade de båda innan ni drog det inför prästen.

Härligt, hade gjort detsamma, förstår om det inte föll i god jord.

Nej-nej det hade jag kunnat leva med, värre, satte i ungefär 10 kilo extensions i massa pastellfärger med tillhörande smink, fluffkläder och annat strunt som följde med.
Citera
2025-06-14, 20:30
Medlem
Bifoxs avatar
Absolut!

Citat:
Du har helt rätt! I nästa förhållande ska jag bara gå i shorts och sjunga ”come come my lady, be my butterfly, sugar, baby!
Du tror att jag kommer få knulla efter det??
Citera
2025-06-14, 20:34
Medlem
Kanastras avatar
Jag har nog aldrig varit länge nog i förhållande för att mina tjejer ska hinna komma dit dina har gjort.
Men en tjej som jag var tillsammans med klädde sig fint och klassiskt, tänk butiksbiträde på nån kvinnoklädesaffär.
Sen en dag kom hon hem och hade köpt nya jeans. Det var märkliga jeans det där, såg ut som jeans pappor till killarna i mitt pojkfotbollslag hade på sig i mitten av 90-talet, köpte på nån stormarknad liksom.
Jag började kalla dom för "dom lesbiska jeansen" varje gång hon hade på sig dom. Det blev liksom ett running gag där hemma. Hon hade bara på sig dom hemma ska sägas, dom var väl bekväma och inte mer med det.

En annan grej hon gjorde hemma var att hon lånade mina boxers. Hon tyckte dom var sköna.
Ibland när jag satt framför teven eller datorn kunde hon komma iklädd dom och ett linne, sen satte hon handen innanför kalsongerna och stack ut ett finger genom gylfen innan hon sa "Älskling!?" för att jag skulle vända på huvudet och få penisen (fingret alltså) precis framför ansiktet.
Hon var ganska kul den tjejen.
Citera
2025-06-14, 20:36
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Fy fan vilket bra inlägg.

En tidlös problematik, är att kvinnor som tar kuk för givet, inte längre klär sig för att behaga sin man, utan för att sätta skräck i andra kvinnor. Då kommer de höga jeansen/byxorna, axelvaddarna och det korta kontrollerade håret. Puffiga blusar brukar också höra dit. De blir som fåglar, som blåser upp sig för att verka större i strid.

Du kan genom hela modehistorien hitta samma fenomen. Kvinnor klär sig i feminina, behagfulla kläder tills de blivit stadgade. Sedan klär de sig i kläder som signalerar hot, makt och kontroll. Trenchcoats och "kappor" hör definitivt dit. De är plagg menade att sätta skräck i andra kvinnor, och skapa respekt hos dem.

Alla som försökt knulla en 33-åring med mammaejans, pixiecut och trenchcoat, vet att hur mycket det tar emot. Man får blunda och föreställa sig att hon hade low waits jeans och långt hår. Annars kommer man helt enkelt inte.
Citera
2025-06-14, 20:39
Medlem
acid_nations avatar
Citat:
Yes. Där har vi första personen som bara gett upp. Hoppas dina Dad-pants kittlar dödskönt i anus. Inga råd att ge alltså?

rådet är att om du börjar gnälla så säger dom ”vi växt isär” då blir du utbytt mot en ny ognällig kuk. valet är ditt.
fast kvinnor är ju i allmänhet helt hopplösa så deras val av klädsel är det minsta av mina problem. Om det är ditt main gnäll så hittar du bättre kvinnor än jag i alla fall.
Senast redigerad av acid_nation 2025-06-14 kl. 20:41.
Citera
2025-06-14, 20:46
Citat:
Ursprungligen postat av Livssynslurk
Menade med tid till giftermål från att du träffade de båda innan ni drog det inför prästen.

Härligt, hade gjort detsamma, förstår om det inte föll i god jord.

Nej-nej det hade jag kunnat leva med, värre, satte i ungefär 10 kilo extensions i massa pastellfärger med tillhörande smink, fluffkläder och annat strunt som följde med.
Haaaaaha!! 10 kilo extensions.. gud vad jag skäms över min trådstart. Its all about you❤️
Citera
2025-06-14, 20:48
Citat:
Ursprungligen postat av Bifox
Absolut!
Haha nej! Eller får du ligga till Crazy Town!?
Citera
2025-06-14, 20:53
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Jag har nog aldrig varit länge nog i förhållande för att mina tjejer ska hinna komma dit dina har gjort.
Men en tjej som jag var tillsammans med klädde sig fint och klassiskt, tänk butiksbiträde på nån kvinnoklädesaffär.
Sen en dag kom hon hem och hade köpt nya jeans. Det var märkliga jeans det där, såg ut som jeans pappor till killarna i mitt pojkfotbollslag hade på sig i mitten av 90-talet, köpte på nån stormarknad liksom.
Jag började kalla dom för "dom lesbiska jeansen" varje gång hon hade på sig dom. Det blev liksom ett running gag där hemma. Hon hade bara på sig dom hemma ska sägas, dom var väl bekväma och inte mer med det.

En annan grej hon gjorde hemma var att hon lånade mina boxers. Hon tyckte dom var sköna.
Ibland när jag satt framför teven eller datorn kunde hon komma iklädd dom och ett linne, sen satte hon handen innanför kalsongerna och stack ut ett finger genom gylfen innan hon sa "Älskling!?" för att jag skulle vända på huvudet och få penisen (fingret alltså) precis framför ansiktet.
Hon var ganska kul den tjejen.
Gud! Fan vad jag älskar det här svaret!
Jag blir nästan kär av att bara läsa din sjuka uppfattning av normalitet
Hundra procent med dig. Jag saknar de sjuka små sakerna man inte visste att man skulle sakna..
Citera
2025-06-14, 20:56
Medlem
Bifoxs avatar
Aldrig testat! Jag får ha det som ett mission och återkomma med resultatet!

Citat:
Haha nej! Eller får du ligga till Crazy Town!?
Citera
2025-06-14, 20:57
Medlem
Citat:
Yes. Där har vi första personen som bara gett upp. Hoppas dina Dad-pants kittlar dödskönt i anus. Inga råd att ge alltså?
Rådet är väl att hitta en kvinna som inte byter klädstil, lycka till kompis!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in