Igår, 14:40
Medlem
DjPuttes avatar
Blir som med TV4 rättigheterna kommer inte generera det man vill i intäkterna och i slutet så blir det för dyrt, gissar lätt då avtalet ska ut igen så lär dem inte vara med i budgivningen Disney+!
Citera
Igår, 15:09
Medlem
Kedoxs avatar
Kommer Disney kunna sälja Kalle & Musse bärandes tröjor från CL-lag nu?
Citera
Igår, 16:44
Medlem
DjPuttes avatar
Nog kommer en saftig prishöjning på det abonnemang som CL kommer finnas på, det är inte billigt få dem rättigheterna...
Citera
Igår, 16:46
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nog kommer en saftig prishöjning på det abonnemang som CL kommer finnas på, det är inte billigt få dem rättigheterna...
Dom har varit snälla inkludera EL och ECL i ordinarie priset men nu kan vi glömma det. Ett pluspaket inkl CL och säkert något annan ligarättighet lär gå loss på 399 kr bara det, minst.

Hur Viasat har tänkt dom ska kräma ut 699 kr per månad när dom förlorar CL rättigheterna sen förblir en gåta. Hur länge har dom PL?
Senast redigerad av skogsburkan Igår kl. 16:51.
Citera
Igår, 17:00
Medlem
Drickbacks avatar
Viaplay har PL till 27/28.
Citera
Igår, 17:37
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Disney har ingått lite varstans känns det som. Tror inte det blir så himla dyrt, tittar vi på EL & ECL ingick de i ordinarie utbudet så gick det att se de cuperna för 69/m vilket är helt okej dock lägre upplösning och på mindre antal enheter än bästa paketet.
Förmodar det blir svenska kommentatorer på åtminstone några av matcherna. Tittar på EL & ECL var det ingen rolig uppsättning av medarbetare.

Frida Nordstrand har redan sökt jobb så räknar med henne i studion.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/JOn2A6/frida-nordstrand-om-champions-league-min-bebis

Jag gissar på Safari, Wernbloom, iraniern från Inters sv fans, två Gnaget bögar och säkert någon annan fjant kommer utgöra personalen. Wennström kanske får en ny chans. Sen bjuder de in någon intressant gammal spelare inför varje matchdag.
Citera
Igår, 17:49
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Frida Nordstrand har redan sökt jobb så räknar med henne i studion.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/JOn2A6/frida-nordstrand-om-champions-league-min-bebis

Jag gissar på Safari, Wernbloom, iraniern från Inters sv fans, två Gnaget bögar och säkert någon annan fjant kommer utgöra personalen. Wennström kanske får en ny chans. Sen bjuder de in någon intressant gammal spelare inför varje matchdag.
Tveksamt hon lämnar igen denna gång.
Ja samma uppsättning som EL /ECL plus någon till men det är en tråkig uppställning, lika intressanta att lyssna på som en malaj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in