Hej jag skulle ta iv tjack för första gången i mitt liv men jag tror jag råka skjuta lite i muskeln så jag slutade och nu gör det ont i armen. Tror ni det är lugnt?
Hej jag skulle ta iv tjack för första gången i mitt liv men jag tror jag råka skjuta lite i muskeln så jag slutade och nu gör det ont i armen. Tror ni det är lugnt?
Det e säkert lugnt, men som alltid med sprutor finns det risk för både sepsis och stafylokocker som också kan leda till en tidig död...
Men aa jag har själv råkat trycka lite i muskeln men det brukade gå över på den tiden när man höll på.
Hej jag skulle ta iv tjack för första gången i mitt liv men jag tror jag råka skjuta lite i muskeln så jag slutade och nu gör det ont i armen. Tror ni det är lugnt?
Vet inte om jag injicerat i någon muskel men har missat venen väldigt många gånger så det blivit en bula. Brukar massera bulan ganska hårt i kanske 30 sekunder. Stället kan vara lite rött nån dag men jag har alltid klarat mig bra. Filtrerar alltid lösningen.
Injicerade i handen en gång nära tummen, då tappade jag känseln till viss del. Undra om jag träffade nån nerv