2026-06-24, 14:34
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasselaunt
Bästa rapportering om von Tilander jag har sett, få överträffar Anjo i att gå på djupet.
Länk
Citera
2026-07-26, 14:08
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Vilket äckligt fläskberg. Hon har dessutom det dåliga omdömet att visa upp sig i bikini. Varför pratar fläskberget så konstigt och avslutar varje ord hon säger med "eeeee" "Dubajeeeee"?

Verkar som om hon försöker stöpa om sitt varumärke nu. Borta är allt fejkat lyx-skryt och även hennes konstiga sätt att prata. Hela kassaflödet gick förintat efter att hon blev svartlistad hos Klarna och nu låtsas hon som ingenting. Hon drar väl in en tusenlapp i månaden nu på sin kanal.

https://www.youtube.com/watch?v=MsXK841_jss

Hon kommer få skämmas i resten av sitt liv för allt hon gjort och internet kommer aldrig glömma, även om hon byter dialekt och nu låtsas vara normal.
Citera
2026-07-26, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Verkar som om hon försöker stöpa om sitt varumärke nu. Borta är allt fejkat lyx-skryt och även hennes konstiga sätt att prata. Hela kassaflödet gick förintat efter att hon blev svartlistad hos Klarna och nu låtsas hon som ingenting. Hon drar väl in en tusenlapp i månaden nu på sin kanal.

https://www.youtube.com/watch?v=MsXK841_jss

Hon kommer få skämmas i resten av sitt liv för allt hon gjort och internet kommer aldrig glömma, även om hon byter dialekt och nu låtsas vara normal.
Finns många som har gjort värre saker och internet har glömt. Jockiboi runkade med hjälp av en dammsugare och hade dagensrunk som tema. Von Tilander har inte nått upp dit än så jag tror hon slipper skämmas. Men allt är relativt.
Citera
2026-07-26, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Finns många som har gjort värre saker och internet har glömt. Jockiboi runkade med hjälp av en dammsugare och hade dagensrunk som tema. Von Tilander har inte nått upp dit än så jag tror hon slipper skämmas. Men allt är relativt.

Är det inte bra mycket värre att blåsa folk på pengar än att runka
Citera
2026-07-26, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Är det inte bra mycket värre att blåsa folk på pengar än att runka
Du måste ha missat dagensrunk, internet glömmer som jag säger.
Citera
2026-07-26, 18:11
Medlem
Citat:
Du måste ha missat dagensrunk, internet glömmer som jag säger.

Fortfarande är det värre att runka dagligen än att blåsa folk på pengar. Det är väl skitsamma om det glöms bort eller ingen bryr väl sig om lite ((eller mycket) runkande. Du kan inte på allvar jämföra blåsa folk på pengar med att runka
Citera
2026-07-26, 18:45
Medlem
Citat:
Fortfarande är det värre att runka dagligen än att blåsa folk på pengar. Det är väl skitsamma om det glöms bort eller ingen bryr väl sig om lite ((eller mycket) runkande. Du kan inte på allvar jämföra blåsa folk på pengar med att runka
Jag är helt allvarlig. Att kleta in sig med bajs och runka samt lägga ut bilderna som Joakim Lundell gjorde är inte skitsamma. Båda två är såklart sinnessjuka beteenden men som sagt allt är relativt. Jag tror mycket väl von Tillander kan reparera skadan.
Citera
2026-07-26, 19:57
Medlem
Citat:
Jag är helt allvarlig. Att kleta in sig med bajs och runka samt lägga ut bilderna som Joakim Lundell gjorde är inte skitsamma. Båda två är såklart sinnessjuka beteenden men som sagt allt är relativt. Jag tror mycket väl von Tillander kan reparera skadan.

Okwej jag tror att för dom flesta är kriminalitet värre än att dra sig lite i struten. Du måste vara någon sorts bibelfjolla.
Men jag tror inte Tilander kan reparera något eftersom utan pratat om pengar så har hon inget att sälja.
Citera
2026-07-26, 20:39
Medlem
Citat:
Okwej jag tror att för dom flesta är kriminalitet värre än att dra sig lite i struten. Du måste vara någon sorts bibelfjolla.
Men jag tror inte Tilander kan reparera något eftersom utan pratat om pengar så har hon inget att sälja.
Förmodligen min bibliska sida som talar. Försöker tänka vad man helst förklarar för grabbarna på jobbet, att man har bajsrunkat eller blåst någon på pengar. I min bibliska hjärna så finns det ett motiv i en av grejerna. Med det sagt är hon en kriminell hora.
Citera
2026-07-27, 02:35
Avstängd
Citat:

Exakt, ingen tvingar dig att kolla..?
Senast redigerad av Vilkentrappappapp 2026-07-27 kl. 02:37. Anledning: Svaret blev till fel... :p aja
Citera
2026-09-06, 09:38
Medlem
Har hon helt gått under jorden? Inte sett nåt nytt content på länge
Citera
2026-09-06, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkenHeligeStaffan
Har hon helt gått under jorden? Inte sett nåt nytt content på länge
Hon har ju lagt upp senast idag på yt.
Citera