Flashback bygger pepparkakshus!
Idag, 16:08
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Jag är inte jättebra koll på övriga lag i England, har Manchester City en hel del skador eller någon grym talang jag inte har koll på? Gray, Mukasa, Mfuni & Heskey på bänken.
Citera
Idag, 16:20
Medlem
Kul att se uppryckningen av Chelsea i andra. Och Reece James.. vilken spelare alltså! Hoppas bara att han inte börjar bli återkommande skadad igen.
Citera
Idag, 17:49
Medlem
Det ser ut som att City går upp i serieledning.
Citera
Idag, 17:54
Medlem
Beaver14s avatar
Alltså, man kan ju allvarligt börja undra om Wolves kommer vinna någon match denna säsong.

Har inte sett dagens match men det ser enligt statistiken ut som att det varit chanser åt båda håll, likväl blir det stryk igen.
Citera
Idag, 18:09
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Ni som lusläser regelboken. Varför blir inte detta straff mellan Newcastle och Chelsea? https://x.com/i/status/2002375089279361423 Eller ytterligare en händelse att lägga till i högen med usla beslut?
Citera
Idag, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Ni som lusläser regelboken. Varför blir inte detta straff mellan Newcastle och Chelsea? https://x.com/i/status/2002375089279361423 Eller ytterligare en händelse att lägga till i högen med usla beslut?
Har inte koll på alla regler men jag kan tänka mig att domaren uppfattat situationen som att det är axel mot axel, vilket väl är tillåtet i viss mån. Vet dock inte om man måste vinna eller ha chans på boll för att det ska vara tillåtet.
Många minns nog när Adama Traoré städade undan Benjamin Mendy och vann boll på ett liknande sätt för några år sedan.

Just i dagens fall tycker jag ändå att man rätt tydligt ser att försvararen även sätter ut ett ben framför Gordon så i min värld vore inte straff fel att blåsa i den situationen. Men hade ändå känts som en billig straff, tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in