2025-06-28, 23:18
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Vad bra att vi slipper ha Thaifru-import i Sverige i framtiden.

Vi har faktiskt en thaifru i byn, den enda ickesvensken här förutom en tysk man.

Jag tror ju att individualismen kan ha skapat en större benägenhet bland män att degenerera än kvinnor, i alla fall i skaffandet av familj. Giftemål med MENA-män och liknande funkar ju helt enkelt inte, alla exempel slutar i princip i katastrof och det vet nog de flesta svenska kvinnorna innerst inne. Problemet med dessa undergivna thaikvinnor är att de gör allt för att deras äktenskap ska hålla och att svenska gubben ska vara lycklig och tillfredsställd. Problemet är att det fungerar
Citera
2025-06-28, 23:23
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Vi har faktiskt en thaifru i byn, den enda ickesvensken här förutom en tysk man.

Jag tror ju att individualismen kan ha skapat en större benägenhet bland män att degenerera än kvinnor, i alla fall i skaffandet av familj. Giftemål med MENA-män och liknande funkar ju helt enkelt inte, alla exempel slutar i princip i katastrof och det vet nog de flesta svenska kvinnorna innerst inne. Problemet med dessa undergivna thaikvinnor är att de gör allt för att deras äktenskap ska hålla och att svenska gubben ska vara lycklig och tillfredsställd. Problemet är att det fungerar

Rasblandar man är man väl inte etnocentrisk?
Citera
2025-06-28, 23:34
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Rasblandar man är man väl inte etnocentrisk?

Nej, givetvis inte. Men gubben med thaifrun är 100% SDare och kommer alltid med riktigt grova rasistskämt därutöver. Tror dock att han och thaifrun är för gamla för att ha barn (han är typ 65 och hon typ 40), han har redan svenska barn i tidigare äktenskap.
Citera
2025-06-28, 23:38
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Nej, givetvis inte. Men gubben med thaifrun är 100% SDare och kommer alltid med riktigt grova rasistskämt därutöver. Tror dock att han och thaifrun är för gamla för att ha barn (han är typ 65 och hon typ 40), han har redan svenska barn i tidigare äktenskap.

Jaha? Jag är 1000 procent SD'are och jag och ingen av de SD'are jag känner rasblandar.

Btw psykfallet Offervilja startade en underhållande tråd:

Nationalistiska män hatar svenska kvinnor - varför?
(FB) Nationalistiska män hatar svenska kvinnor - varför?
Citera
2025-06-28, 23:50
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Jag tror inte att Sverige nödvändigtvis har en framtid som ett svenskt land, men tror att svenska folket kan överleva i takt med att vi organiserar oss mer etnocentriskt i taktisk segregation. Framförallt genom att flytta bort till små samhällen med enbart svenskar utanför stora städer.

Vi blir mer och mer etnocentriska för varje år som går, så jag tror inte att vi nödvändigtvis kommer blanda bort oss själva i en stor pyttipannagryta. Åker du till mindre städer och byar i Södra Brasilien exempelvis så finner du heltyska städer som är precis lika tyska som när de första invandrarna kom i 1800-talet. Finns ingen anledning varför en kultur/folk måste dö ut bara för att de förlorar kontroll över deras land.

När man tänker efter är det konstigt att många hyllar Danmark, när danskar enligt uträkningar kommer bli i minoritet 2096 om inget görs.

De nordiska länderna utom möjligen Island är som offrena på en planka från ett sjörövarskepp, först åker Sverige ner till hajarna, sedan Norge, sedan Finland och sedan Danmark. Men alla åker ner till hajarna.
Citera
2025-06-28, 23:57
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Jaha? Jag är 1000 procent SD'are och jag och ingen av de SD'are jag känner rasblandar.

Btw psykfallet Offervilja startade en underhållande tråd:

Nationalistiska män hatar svenska kvinnor - varför?
(FB) Nationalistiska män hatar svenska kvinnor - varför?

Alla med thaifrun är väl i princip SDare, det är väl inget som du skulle argumentera emot även ifall du inte hänger runt med dem?

Proletärgubbar och bönder är väl rentav SDs kärnväljare?

Nåja, vi går helt klart offtopic. Vi får hålla oss till ämnet.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2025-06-29 kl. 00:00.
Citera
2025-06-29, 00:01
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Alla med thaifrun är väl i princip SDare, det är väl inget som du skulle argumentera emot även ifall du inte hänger runt med dem?

Proletärgubbar och bönder är väl rentav SDs kärnväljare?

Nåja, vi går helt klart offtopic. Vi får hålla oss till ämnet.

Jag kan bevisa för dig att det finns mängder av Afs-män med thaifruar och andra asiater. Du får en miljion kronor om jag har fel.
Citera
2025-06-29, 00:03
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Jag kan bevisa för dig att det finns mängder av Afs-män med thaifruar och andra asiater. Du får en miljion kronor om jag har fel.

Varför tror du att jag ens skulle vilja argumentera emot ditt påstående? Du har säkert rätt.
Citera
2025-06-29, 00:07
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Varför tror du att jag ens skulle vilja argumentera emot ditt påstående? Du har säkert rätt.

Jag HAR rätt.

Dessutom, de SD'are jag hänger med är:

-folk jag personligen känner
-folk och medlemmar på sociala medier, främst de yngre. Många unga SD-tjejer, dessa är varken bönder eller proletärer.

SD är större än S på Lidingö om jag minns rätt.
Citera
2025-06-29, 00:13
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:

FÖr att återknyta till ämnet, den fantastsiska Sverigedemokraten Denice Westerberg, ledare för ungdomsförbundet, pratade i en debatt i Almedalen om unga som sitter vid en skärm istället för att dejta och bilda familj:

https://youtu.be/kuOBrnQE2hc?t=649

Detta med internetberoende var ett litet tema i Almedalen i år, även Ebba Busch tog upp det i sitt tal.
Citera
2025-06-29, 00:14
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Jag HAR rätt.

Dessutom, de SD'are jag hänger med är:

-folk jag personligen känner
-folk och medlemmar på sociala medier, främst de yngre. Många unga SD-tjejer, dessa är varken bönder eller proletärer.

SD är större än S på Lidingö om jag minns rätt.

Du har säkert rätt och jag har noll motivation att försvara AFS, har knappt hört vad de har att säga på över ett år. Unga tjejer är inte SDs kärnväljare, utan det är LO-gubbar och lantisar.

Du flyttar tråden fortfarande till offtopic.
Citera
2025-06-29, 01:12
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
FÖr att återknyta till ämnet, den fantastsiska Sverigedemokraten Denice Westerberg, ledare för ungdomsförbundet, pratade i en debatt i Almedalen om unga som sitter vid en skärm istället för att dejta och bilda familj:

https://youtu.be/kuOBrnQE2hc?t=649

Detta med internetberoende var ett litet tema i Almedalen i år, även Ebba Busch tog upp det i sitt tal.

samhället har ju blivit utfromat så att man måste ha tillgång till internet och ha en smartphone, med bank id alla appar man behöver i samhället som erbjuder tjänster som man måste använda just på det sättet.

Bara betala en räkning idag går det ens utan internet? Allt har såklart utformats för företagen och bankerna ska få så lite jobb som möjligt att göra, blandannat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in