• 4
  • 5
2025-09-19, 12:17
Medlem
S-kvinnors avsikt är förmodligen inte att förbjuda porr, däremot att begränsa den så att det likt det fackligt organiserade och legitimerade och akademiserade arbetena blir så få "arbetare" så att deras tjänster blir så pass dyra att få har råd att köpa dem.

Gissningsvis om S vinner valet -26 kommer man att införa bank-id på alla videosajter då alla som tittar på kommer att personligen kvitta vad de tittar på inför isp. Vidare kommer de nog inte ej heller att lagstifta mot inspelade OF-videos, däremot kommer förbudet mot livestreamad betalda tjänster att kvarstå. Trots allt, det finns redan ett antal S- och V-kvinnor som driver sina egna sajter och som vill behålla sina pengar.

Till slut kvarstår inget.
Citera
2025-09-22, 23:48
Medlem
Se riksdagens debatt mellan den 25 Juni 2025 där Åsa Eriksson(s)och Erik Slottner(Kd) diskuterar. Vilken djävla moralism dessa två står för i sin förljugna bild av sex. Dessa två, framförallt s-kvinnan förfasar sig över det sex som finns på porrsidorna, deep-throat, strypsex, analsex från anus till mun bla. Man kan ifrågasätta hur två folkvalda kan ta sig friheten att ge sig på den fria sexualiteten på detta sätt i en riksdag. Jag håller inte på med strypsex, deep-throat, analsex men att bete sig som dessa två gjorde ostraffat är ta mig fan skandalöst. Vad fria människor gör i sängkammaren har ta mig fan inte Åsa Eriksson och Erik Slottner överhuvudtaget med att göra. Och sådana typer hör inte hemma i Sveriges riksdag. Och dessa två pratar i vanlig ordning om kvinnosyn. Det är snarare dessa två riksdagsledamöters kvinnosyn som bör ifrågasättas för ingenting dessa pratar om i filmerna sker mot dessa kvinnors och mäns vilja. Får inte människor ha strypsex i sängkammaren Eriksson och Slottner? Deep-throat? Vilka djävla taliban-politiker dessa två är, talar om hur svenska medborgare ska ha sex så dessa två själv blir nöjda. Människor ger väl fan i Eriksson och Slottners sexliv och hur svenskarna sköter sitt sexliv i sängkammaren är svenskarnas privatsak och det ska Eriksson och Slottner ge fan i, det har dessa två taliban-politiker inte med att göra överhuvudtaget. Vad folk blir kåta av är en enskild privatsak bara det är frivilligt och de inblandade är i lovlig ålder. Dessa två politiska dårar tar alltså sin egen sexualitet och sexuella beteende i sängkammaren som någon form av norm alla andra ska rätta sig efter, inte bara i Sverige utan också i hela världen. Fy fan för dessa två svenska taliban-politiker, dom är ingenting annat än ett diktaturens kreatur
Senast redigerad av Blueintime 2025-09-23 kl. 00:14.
Citera
2025-09-23, 02:02
Medlem
Den där Åsa Eriksson(s) påstår att hon inte träffat en enda ung tjej som inte har erfarenhet av att killar ville ha strypsex säger hon i SVD den 31 Maj. Hon ljuger, hon har inte träffat på några unga tjejer som sagt det. Jag frågade runt i släkten och dom kände ingen som hade haft strypsex, varken bland yngre myndiga eller äldre
Senast redigerad av Blueintime 2025-09-23 kl. 02:49.
Citera
2025-09-23, 02:17
Medlem
StigAllans avatar
Har inte heller hört någon av de jag knullat som velat att jag skulle strypa henne!
Detta vet jag säkert.

Men i fantasiboken som fantiseras om finns säkert tanken hos många.
Citera
2025-09-24, 20:21
Medlem
Antexs avatar
Förbudet kommer efter valsegern 2026.

Då kommer S kvinnorna förtrycka beta männen så att dom inte kan stå emot.

Inget annat parti kommer att ta striden mot PK maffian.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in