Se riksdagens debatt mellan den 25 Juni 2025 där Åsa Eriksson(s)och Erik Slottner(Kd) diskuterar. Vilken djävla moralism dessa två står för i sin förljugna bild av sex. Dessa två, framförallt s-kvinnan förfasar sig över det sex som finns på porrsidorna, deep-throat, strypsex, analsex från anus till mun bla. Man kan ifrågasätta hur två folkvalda kan ta sig friheten att ge sig på den fria sexualiteten på detta sätt i en riksdag. Jag håller inte på med strypsex, deep-throat, analsex men att bete sig som dessa två gjorde ostraffat är ta mig fan skandalöst. Vad fria människor gör i sängkammaren har ta mig fan inte Åsa Eriksson och Erik Slottner överhuvudtaget med att göra. Och sådana typer hör inte hemma i Sveriges riksdag. Och dessa två pratar i vanlig ordning om kvinnosyn. Det är snarare dessa två riksdagsledamöters kvinnosyn som bör ifrågasättas för ingenting dessa pratar om i filmerna sker mot dessa kvinnors och mäns vilja. Får inte människor ha strypsex i sängkammaren Eriksson och Slottner? Deep-throat? Vilka djävla taliban-politiker dessa två är, talar om hur svenska medborgare ska ha sex så dessa två själv blir nöjda. Människor ger väl fan i Eriksson och Slottners sexliv och hur svenskarna sköter sitt sexliv i sängkammaren är svenskarnas privatsak och det ska Eriksson och Slottner ge fan i, det har dessa två taliban-politiker inte med att göra överhuvudtaget. Vad folk blir kåta av är en enskild privatsak bara det är frivilligt och de inblandade är i lovlig ålder. Dessa två politiska dårar tar alltså sin egen sexualitet och sexuella beteende i sängkammaren som någon form av norm alla andra ska rätta sig efter, inte bara i Sverige utan också i hela världen. Fy fan för dessa två svenska taliban-politiker, dom är ingenting annat än ett diktaturens kreatur
Senast redigerad av Blueintime 2025-09-23 kl. 00:14.