2025-05-28, 13:41
Medlem
Kan det hänga samman med att hela EU's ledarskikt är nerlusat med degenererade individer.

Bögcirkusen måste få ett slut. Det börjar bli dags att dela upp Europa i två läger nu. Ett med Hbtq, vänstern och islam och ett med normala människor som vill lösa universum mysterier.
Citera
2025-05-28, 13:44
Medlem
AndersPersson99s avatar
Jag tycker pride kan vara tillåtet så länge det sker undangömt i en sluten lokal utan fönster och att barn givetvis skyddas. 🏳️‍🌈
Citera
2025-05-28, 13:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Anser du att pridefestivaler förespråkar pedofili? Om ja, är du efterbliven?

Självklart vill dom åt de små. Det är ju hela grunden för deras perverterade läggning. Dom börjar med grooming när dom små inte kan försvara sig och gör det mysigt och trevligt.

https://www.qx.se/samhalle/pride/317...ill-de-yngsta/
Citera
2025-05-28, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Spelar ingen roll vad EU hittar på. Orban låter sig inte köras över.

De kommer nog ta bort ungerns rösträtt i EU och sen tar de hans bidrag. Då kommer han suga EU-kuk. Om han kommer vara kvar vid makten.
Citera
2025-05-28, 14:08
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bandspelaren
Är prideparader en mänsklig rättighet?

Ja verkligen! Jag ser inte att det krockar mot andra grundlagar
Citera
2025-05-28, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maratonlopp
Självklart vill dom åt de små. Det är ju hela grunden för deras perverterade läggning. Dom börjar med grooming när dom små inte kan försvara sig och gör det mysigt och trevligt.

https://www.qx.se/samhalle/pride/317...ill-de-yngsta/

Haha vilken patetisk smörja. Tror du och din sort verkligen på detta? Kom gärna med en seriös källa till ditt påstående.
Citera
2025-05-28, 14:23
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bo-jerry
Ja verkligen! Jag ser inte att det krockar mot andra grundlagar
Är det så mänskliga rättigheter definieras? Om man skiver in prideförbud i grundlagen så är det ingen mänsklig rättighet?
Min fråga är annars inte helt seriös. Jag kör bara samma stil som jag sett förekomma bland ledare och kolumnister. Det är ingen mänsklig rättighet att äta kött har jag sett som argument. Flera andra diskussioner har också nån gång mött ingen-mänsklig-rättighet- argumentet. Underförstått att allt som inte är en mänsklig rättighet kan förbjudas. Man kan driva det argumentet in absurdum.
Citera
2025-05-28, 15:23
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
De kommer nog ta bort ungerns rösträtt i EU och sen tar de hans bidrag. Då kommer han suga EU-kuk. Om han kommer vara kvar vid makten.

Polen kommer inte gå med på att man tar bort Ungerns rösträtt och troligtvis inte Slovakien heller.
Citera
2025-05-28, 15:43
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bandspelaren
Är det så mänskliga rättigheter definieras? Om man skiver in prideförbud i grundlagen så är det ingen mänsklig rättighet?
Min fråga är annars inte helt seriös. Jag kör bara samma stil som jag sett förekomma bland ledare och kolumnister. Det är ingen mänsklig rättighet att äta kött har jag sett som argument. Flera andra diskussioner har också nån gång mött ingen-mänsklig-rättighet- argumentet. Underförstått att allt som inte är en mänsklig rättighet kan förbjudas. Man kan driva det argumentet in absurdum.

Självklart kan man babbla om allt i all evighet. Men om vi stannar i ämnet är det problematiskt att Ungern börjar begränsa både åsikter, demokrati och vem som får vara vad. EU jobbar för att vi ska bli mer som en enhet, då kan inte Ungern hitta på egen agenda som krockar med den politik som EU kommit överens om.
Citera
2025-05-28, 16:40
Medlem
Svavelbryggas avatar
Folk hänger på ett forum för yttrandefrihet och pratar om hur bra det är att avskaffa mötesfrihet.
Citera
2025-05-28, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Polen kommer inte gå med på att man tar bort Ungerns rösträtt och troligtvis inte Slovakien heller.

Alla tre länderna behöver EU. Resten av EU behöver inte Ungern, Slovakien eller Polen. Och nu är Polen EU mer EU vänliga efter valet
Citera
2025-05-28, 16:56
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bo-jerry
Du missar poängen. Det farligt när länder förbjuder saker. Oavsett om det är bögigt eller har med något annat att göra. EU jobbar för mänskliga rättigheter och upplever just nu att Ungern inte efterlever dessa. Detta är kanske den bästa delen av Eu, det är starkt i att stå för mänskliga rättigheter. Det finns saker EU borde ge fan i men detta är ganska bra. Börjar länder tänja på gränser kan det bli ruggigt.
EU för mänskliga rättigheter? Därför de just nu jobbat med lagförslag om att reglera internet på samma sätt som Kina?

Ungern borde förstås inte förbjuda pride men i slutändan så är knappast EU i en position att låtsas som man sitter på en hög häst här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in