Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2025-05-30, 14:18
Medlem
Ajogens avatar
Det är läk.med.verk. som påstår detta. Inte jag.

Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Nej dina siffror är helt enkelt en extrapolering grundat på det faktum att viruset muterade till en betydligt lindrigare variant (helt enligt den naturliga och evolutionära gången) och som sedan helt felaktigt påförts vaccinens effekt.

Det är ett så uselt "vaccin" att det inte finns något i detta sk vaccins egenskaper som skulle kunna ge denna effekt.
Citera
2025-05-30, 14:29
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen

Du postar dom så du anses därför stå bakom dom så då blir det dina om du inte i din text opponerar mot dem.
Citera
2025-05-30, 14:33
Medlem
Ajogens avatar
Om du hade följt disfusionen hade du förstått att jag citerade dem för Klyban påstod att Europa/sverige ansåg att vaccinet sänkte dödligheten till 0,8% under perioden 2020-2021.
Vilket inget land eller myndighet gjort.
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Du postar dom så du anses därför stå bakom dom så då blir det dina om du inte i din text opponerar mot dem.
Citera
2025-05-30, 14:40
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Om du hade följt disfusionen hade du förstått att jag citerade dem för Klyban påstod att Europa/sverige ansåg att vaccinet sänkte dödligheten till 0,8% under perioden 2020-2021.

Ok.

Då får jag rikta mitt inlägg till andra som tror på att vaccinen räddade miljoner. Den uträkningen grundar sig på precis det jag beskrev.
Citera
2025-05-30, 14:53
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jag visade dig nyss att Biden ljög.
Du kan gå igenom rapporten själv.
Du projicerar.
Vad är det jag ska läsa?
Du får vackert precisera dig, för annars är det över nu.
Saklighet och fakta är inte att projicera
Däremot när du försöker ge konspirationen, för det är vad man kallar för att projicera.
Dock går jag inte på ditt skräp du skriver, då det finsn fakta som berättar vad som är vad och ösa ur sig att Fauci ljuger funkar liksom inte, då resultatet har man sett uppstå i en massa andra länder också.

Så jag antar du gav då.
Citat:
Dock var det inte 2020 som jag avsåg, för det fanns inte ens med 2020 i hela dokumentet
Så du ljög bara.
Citat:
Har aldrig sagt 0,8% i Europa och Sverige, utan det var vad USA hade kommit fram till, och det jag sade var att de har kommit fram till liknande låga siffror också, dock ej preciserade.
Och igen, du kom med ett PDF som inte ens 2020 var med.
Citera
2025-05-30, 15:17
Medlem
Ajogens avatar
Läs hela rapporten.
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Vad är det jag ska läsa?
Du får vackert precisera dig, för annars är det över nu.
Saklighet och fakta är inte att projicera
Däremot när du försöker ge konspirationen, för det är vad man kallar för att projicera.
Dock går jag inte på ditt skräp du skriver, då det finsn fakta som berättar vad som är vad och ösa ur sig att Fauci ljuger funkar liksom inte, då resultatet har man sett uppstå i en massa andra länder också.

Så jag antar du gav då.

Dock var det inte 2020 som jag avsåg, för det fanns inte ens med 2020 i hela dokumentet
Så du ljög bara.

Har aldrig sagt 0,8% i Europa och Sverige, utan det var vad USA hade kommit fram till, och det jag sade var att de har kommit fram till liknande låga siffror också, dock ej preciserade.
Och igen, du kom med ett PDF som inte ens 2020 var med.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in