Citat:
Nä, de fick blodproppar pga att dosen var för stor med Astras, och Astras vaccin är inte mRNA som är sjukligt säkra och gav otroligt få varaktiga biverkningar.Och visst adresserade Astra storleken på dosen, då de halvera den och tog bort den för unga människor.
Detta är vad som kallas för saklighet och fakta.
Och hur jag vet detta och att jag redan du är medveten om mRNA förträfflighet som vaccin.
Det gör jag genom du vägrar prata om dom, och istället om Astras vaccin enbart och det är så du gör bort dig.
Och BBC återgav vad forskningen sade om biverkningar och att de var löjligt få och att man redan då hade kommit till en punkt man inte kan se allvarliga biverkningar uppstå.
Men såklart, du väljer istället prata om dubbel dos och blodpropparna, och sen hur en del unga var dumma och motionera/tränade med förkylningssymtom, som är ett stort STORT nono även utan vaccin.
En bekant fick hjärtmuskelinflammation just av den orsaken, och en i skolan dog pga 1milslopp och förkylningssymtom, så det är inget unikt vi pratar om.
Och i den initiala fasen av vaccineringen så dog endast 0,8% av de vaccinerade, och de ovaccinerade dog 99,2% och detta då innan den nya mutationen kom bra senare.
Och detta är något man har registrerat över Europa också, så väl dokumenterad fakta.
Och en sak till blodproppar har inte med hjärtmuskelinflammation och göra, då dessa blodproppar var pga för stor dos.