2025-05-27, 19:38
Avstängd
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Vi pratar om I N C E L S nu! Incels.

Vi pratar om en rörelse som föder fram och bejakar massmördare.

Jävlar vad det måste spreta i ditt ADHD huvud.

Det är du som är för korkad Jenny.
Som inte förstår vad jag skriver.
Att Liberalerna vill terrorklassa den yttepytte lilla grupp incels som är våldsamma är en sak.
Kan det vara en promille av de som själva kallar sig incels.

Då är feminismen ett mycket större problem och den globala feministmaffiarörelsen borde terrorstämplas. De checkar alla boxar.
En grupp som drivs av manshat och kapats av osunda kvinnor som använder förtal, manipulation och rena lögner för att driva oskyldiga män i graven.
Sedan har dessa personer magen att prata om ett patriarkalt förtryck bara baserat på vilket kön man har utan att ta hänsyn till hur den mannens eller kvinnans liv ser ut.
Vem skadar kvinnor (och män) mest? En vanlig skötsam snäll man, en fredlig självidentifierande incel, eller en powerkvinna som plockar ut 150k i månaden som endast blir möjligt för att en massa kvinnor och män arbetar under henne? En position som hon i vissa fall tagit sig till genom att bete sig som en riktig skitstövel. Finns flera kända fall den senaste åren.
Redan för 15 år sedan skrevs det artiklar av klasskampsfeministerna att männen var deras vänner och att de inte ville ha champagnefeminister som blev rika på deras rörelse.
Det är du som är lite dum och dåligt påläst Jenny9hjärnceller.

Har du verkligen tid att sitta här och tramsa? Har inte du din dagliga lässtund av SCUM-manifestet nu?
Citera
2025-05-27, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snera
Det är ju dom man ska fånga upp? Jag förstår inte hur det kan va så svårt för er att förstå? Incels utgör ett hot mot andra men också sig själva. Om man kan fånga upp den gruppen innan dom går till handling så finns ju tid att hjälpa? Varför går det inte in i era huvuden? Det är som att ni är alldeles för känslosamma för att förstå

Jag umgås med flera manliga fredliga incels och är den udda i gänget eftersom jag är gift så jag drar mitt strå till stacken genom att vara social genom att promenera, fika och prata med dem. Högutbildade, lärare och ingenjörer god ekonomi och ordnat boende. Ingen av dem skulle göra en fluga förnär, än mindre skylla sina misslyckanden på någon annan.
Citera
2025-05-27, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Att Liberalerna vill terrorklassa den yttepytte lilla grupp incels som är våldsamma är en sak.

Då är feminismen ett mycket större problem och den globala feministmaffiarörelsen borde terrorstämplas. De checkar alla boxar.
En grupp som drivs av manshat och kapats av osunda kvinnor som använder förtal, manipulation och rena lögner för att driva oskyldiga män i graven.
Sedan har dessa personer magen att prata om ett patriarkalt förtryck bara baserat på vilket kön man har utan att ta hänsyn till hur den mannens eller kvinnans liv ser ut.
Vem skadar kvinnor (och män) mest? En vanlig skötsam snäll man, en fredlig självidentifierande incel, eller en powerkvinna som plockar ut 150k i månaden som endast blir möjligt för att en massa kvinnor och män arbetar under henne? En position som hon i vissa fall tagit sig till genom att bete sig som en riktig skitstövel. Finns flera kända fall den senaste åren.
Redan för 15 år sedan skrevs det artiklar av klasskampsfeministerna att männen var deras vänner och att de inte ville ha champagnefeminister som blev rika på deras rörelse.

Har du verkligen tid att sitta här och tramsa? Har inte du din dagliga lässtund av SCUM-manifestet nu?

Det är inte va tråden handlar om. Om du vill diskutera feminism så gör det i en annan tråd
Citera
2025-05-27, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Jag umgås med flera manliga fredliga incels och är den udda i gänget eftersom jag är gift så jag drar mitt strå till stacken genom att vara social genom att promenera, fika och prata med dem. Högutbildade, lärare och ingenjörer god ekonomi och ordnat boende. Ingen av dem skulle göra en fluga förnär, än mindre skylla sina misslyckanden på någon annan.

Okej? Vad menar du med det då? Att det inte förekommer i incelvärlden eller? För det vet vi ju att det gör.
Citera
2025-05-27, 19:46
Avstängd
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Det är inte va tråden handlar om. Om du vill diskutera feminism så gör det i en annan tråd

Det är feminister som försöker inrama saker.
Borde inte manshat terrorklassas också då? Varför pratar ingen om det?
Citera
2025-05-27, 19:47
Medlem
Citat:
Okej? Vad menar du med det då? Att det inte förekommer i incelvärlden eller? För det vet vi ju att det gör.

Jag menar bara att jag känner flera incel och femcel och ingen av dem är våldsam, tvärtom. Två av dem är aktiva inom Svenska kyrkan.

Hur många incel/femcel känner du och vilket ansvar tar du som medmänniska för dem?
Citera
2025-05-27, 19:48
Medlem
Citat:

För att det inte handlar om kvinnohat utan våldsbejakande kvinnohat. Jag har skrivit ett inlägg om att rubriken borde ändrats eftersom den är missvisande och det uppstår en massa onödigt drama med det verkar inte moderatorerna sett eller vilja ändra på.
Citera
2025-05-27, 19:49
Medlem
Citat:

Det är alltid utmanande att försöka resonera med hysteriska människor. Lite som att bjäbba emot ett gäng fulla fotbollssupporters.
Citera
2025-05-27, 19:49
Medlem
Citat:
Jag menar bara att jag känner flera incel och femcel och ingen av dem är våldsam, tvärtom. Två av dem är aktiva inom Svenska kyrkan.

Hur många incel/femcel känner du och vilket ansvar tar du som medmänniska för dem?

Det handlar dock inte om dom utan om våldsbejakande kvinnohat som jag skrev tidigare.

Jag har inga kompisar som inte kan ligga så vet inte vad jag ska göra åt det
Citera
2025-05-27, 19:53
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Feminismen drivs inte av manshat. Däremot finns det troligen enstaka feminister som hatar män.

Jaha, så hur många kvinnliga högavlönade chefer har skjutit ihjäl småbarn eller gått in på en biograf och skjutit ihjäl 26 unga människor? Eller huggit ihjäl två kvinnliga lärare med en yxa? Eller huggit två små flickor med kniv? Osv osv osv

Gjorde Valerie Solanas det?
Citera
2025-05-27, 19:54
Medlem
Citat:
Det handlar dock inte om dom utan om våldsbejakande kvinnohat som jag skrev tidigare.

Jag har inga kompisar som inte kan ligga så vet inte vad jag ska göra åt det

Precis, kvinnor har inte en aning om hur incels har det.
Citera
2025-05-27, 19:56
Medlem
Citat:
Precis, kvinnor har inte en aning om hur incels har det.

Varför skulle det göra nån skillnad om jag gjorde?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in