Jag är uppväxt med Mike Hranica men sedan tonåren skiljdes vi åt, dock har jag alltid följt hans resa i TDWP och jag älskade deras musik, även om jag inte var intresserad av kristendom. När jag läste denna nyhet så trodde jag den inte först, för sådant här har jag läst om som ung gällande Lynyrd Skynyrd osv. Har det hänt "igen" fast med folk som jag känner igen?! Jag blev genast orolig och kollade upp mer information och tydligen var Mike inte med på planet, men det är tragiskt oavsett. Vila i frid alla!
För övrigt så kan jag varmt rekommendera tdwp tidigaste albums, alltså det är sådan otrolig musik även fast den på ytan kanske låter generisk.
THEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
CONCEPT OF FASHIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
IS
THE
ONE
TO
BLAME
Edit: Här är ett liveframträdande från 2014 av TDWP:
https://www.youtube.com/watch?v=edxevH3REAI
Om ni undrar varför jag och många andra påverkas starkt av dessa nyheter så är det för att människor från denna tidsperiod, alltså 2014, t.ex. TDWP och alla i publiken, vi alla var enade och t.ex. rasism hade dött ut och världen var en fantastisk plats. Idag har vi introducerat rasism igen av någon anledning, och människor som vi växt upp med verkar dö framför ögonen på oss. Det får känslan av att jordens undergång onekligen närmar sig.
Gud välsigna alla som läser detta, samt dom som inte läser detta. Vila i frid ni som dött.
Edit2: In case international audiences reach this post via a Google search etc, then I want to give a big hug to you Mr Mike, Mr Aaron & Mr Krebs, you made me who I am, literally. We were separated decades ago and probably did not realize what a serious change it was. We were young and our lives continued like normal, but now as an adult I look back at our memories with joy and love, and I know you Mr Krebs, I know you 100% will sit and search on google like a maniac and if you are lucky, you'll find flashback.org and this post, and ME!

God bless you brother. I know you will read this. I am certain. I love you.