• 1
  • 2
2025-05-22, 17:53
Medlem
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Din frågeställning handlade ju om tvång, vilket du inte har något underlag på alltså, utan det handlade om en åsikt.

Personligen bryr jag mig inte om trådens vara eller icke vara, men att skapa en helt ny tråd för en åsikt/uppfattning är väl inte så nödvändigt eller?

Men vad är det du inte förstår? Jag ser någonting oförklarligt och osannolikt och startar en tråd där jag spekulerar i anledningen till detta. Att det sker är underlag nog för att kunna spekulera i saken.

Detta hör inte hemma i samlingstråden för Eurovision 2025 då det inte handlar om Eurovision 2025, det handlar om Eurovision överlag.
Citera
2025-05-22, 17:58
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Men vad är det du inte förstår? Jag ser någonting oförklarligt och osannolikt och startar en tråd där jag spekulerar i anledningen till detta. Att det sker är underlag nog för att kunna spekulera i saken.

Detta hör inte hemma i samlingstråden för Eurovision 2025 då det inte handlar om Eurovision 2025, det handlar om Eurovision överlag.

Handlade din tråd om Eurovision "överlag"? 🤭
Citera
2025-05-22, 18:41
Medlem
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Handlade din tråd om Eurovision "överlag"? 🤭

Min tråd handlade om Eurovisions eventuella tvång på deltagarna om att ha med negrer i sina shower. Samlingstråden handlade om Eurovision i Basel 2025. Men om moderatorn tyckte att det var lämpligt att flytta dit tråden så hade han som sagt kunnat göra det, och inte helt utan någon som helst motivering bara slänga tråden i papperskorgen.
Citera
2025-05-22, 18:53
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Min tråd handlade om Eurovisions eventuella tvång på deltagarna om att ha med negrer i sina shower. Samlingstråden handlade om Eurovision i Basel 2025. Men om moderatorn tyckte att det var lämpligt att flytta dit tråden så hade han som sagt kunnat göra det, och inte helt utan någon som helst motivering bara slänga tråden i papperskorgen.

Det kan jag väl hålla med om.

Men med ett annat ordval än "tvingar" och en annan vald forumdel så hade du nog undgått korgning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in