Igår, 13:10
Medlem
ApanAbdullas avatar
https://odysee.com/@film:e46/thesettlers:d

Jag r pro Israel men det hr var bland det sjukaste jag kollat p.
Citera
Igår, 13:44
Medlem
Tror det redan finns en trd om detta men frstr inte hur man kan vara pro Israel? Vad r det som Israel gr bra? Om man bortser sikter frn sorgliga (frmodligen ensamma och olskade) mnniskor som njuter av att se araber mrdas.

Israel r inget annat n en terror-stat och ntligen brjar EU vakna upp och inse detta.
Citera
Igår, 16:54
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shamarn192
Tror det redan finns en trd om detta men frstr inte hur man kan vara pro Israel? Vad r det som Israel gr bra? Om man bortser sikter frn sorgliga (frmodligen ensamma och olskade) mnniskor som njuter av att se araber mrdas.

Israel r inget annat n en terror-stat och ntligen brjar EU vakna upp och inse detta.
Judarna har lidit i tusentals r nu har dom ntligen en egen militr, araberna har frlorat alla krig dom startat sedan Israel fick en egen arme. Anledningen till att jag r pro israel r fr att jag lskar judar. Tycker araber r lite vl vldsamma och lite ltt efterblivna. Bara kolla p Sverige och utvecklingen sedan ta Libanon som ett bra exempel nr kristna styrde Libanon kallades Libanon fr Paris i Mellanstern sedan kom araberna och Arrfat och ja nu r landet krt i botten. Som Malm stad...
Citera
Igår, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
https://odysee.com/@film:e46/thesettlers:d

Jag r pro Israel men det hr var bland det sjukaste jag kollat p.

Tyckte att den var gripande. Frstr verkligen inte hur en kan vara pro-Israel i dessa tider.
Citera
Igår, 18:11
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av figfiction
Tyckte att den var gripande. Frstr verkligen inte hur en kan vara pro-Israel i dessa tider.
Allts ven om jag r pro israel s tycker jag faktiskt judarna beter sig precis som Hitler gjorde mot dom....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in