2025-05-20, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Självklart, jag har inte sagt något annat. Men varför inte glutta på lite porr för hälsans skulle i små doser? Inget illa

Sexologer och folk som är utbildade inom området säger ständigt detta. Finns ingen anledning till att de skulle säga det om det inte stämde förstår du väl.

En regelbunden hälsorunk hörde jag för ett tag sen på radion till och med minskade risken för prostatacancer. Men då måste man spruta av sig en ca 1 gång om dagen och inte mindre.

Jag är så säker på att det inte är hälsosamt att runka att jag skulle kunna ta gift på min övertygelse. På Sista raden, även om de finns hälsoaspekter övervinner de inte de negativa sidorna, tror jag inte det gynnar oss.
Citera
2025-05-20, 20:49
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Jag är så säker på att det inte är hälsosamt att runka att jag skulle kunna ta gift på min övertygelse. På Sista raden, även om de finns hälsoaspekter övervinner de inte de negativa sidorna, tror jag inte det gynnar oss.

Finns inga negativa sidor med att runka hälsosamt. Annat är det om det är ett missbruk. Då kan det som sagt vara att föredra att finna en metod att minska ner det eller sluta helt en period.

Men när missbruket är ute ur kroppen så är det stor rekommendation på att köra på en hälsosam regelbundenhet på ca 5-7 runk i veckan.
Citera
2025-05-21, 21:46
Avslutad
Nu är ju frågan hur man slutar med porr, men personligen tycker jag inte att man ska behöva sluta med porr - bara för att det är någon annan som säger det! Själv njuter jag av att 30 minuter upp till 1 timme varannan, var tredje dag se lite olika porrklipp med heta hunkar och tillfredsställa mig till dessa. Det är ju najs helt enkelt.

Jag kan förstå om det blir ett problem som går ut över arbete, sömn och mat. Då är det ju inte hälsosamt, men annars ser jag inget fel med det. Någon klok person skrev tidigare att de flesta människor någon gång tittar på porr, och det är jag benägen att hålla med om. Många kikar på det men få vill erkänna det (vilket jag också förstår då det är en privatsak man håller för sig själv).

Som sagt; ber om ursäkt för att jag inte svarade på din fråga, men jag är mer för att man ska få kolla på porr utan skam eller skuld. Finns så mycket annat man ska skuldbeläggas för idag, så man behöver lite nöje för sig själv.
Citera
2025-05-27, 21:13
Medlem
Fattar verkligen inte varför man vill sluta, är som de som slutar dricka.

Vill ni leva som tråkiga munkar tills ni är 100? Vad fan är poängen med att vara vid liv om man inte kan leva!

Livet är kort, njut av all "synd" ni bara kan så mycket det bara går! Röka, pöka, kröka! Kör hår för fan, snart är du gammal och efter det är du död!

Ingen ångrar på dödsbädden att de inte levde mer och njöt mer!
Citera
2025-06-01, 19:17
Avstängd
Sagodjurs avatar
Dagens porr är så genomvidrig att man inte kan bli annat än avtänd.

Alltså är det porren som gör att man slutar med porren.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in