2025-05-09, 20:49
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Så Trump har väckt patriotismen inom vänsterliberaler?
Jag har ogillat Trump sedan han svamlade sina första ord som president. Till och med innan (japp, jag är stolt)

Men jag måste säga att jag håller med, jag märker också en stor skillnad. Hatet mot mongoliden är större än någonsin. På flashback svärmade av ”Död åt oss äckliga pisssvenskar! Fyfan vad äckliga vi är! Samhället är din fiende! Din granne är ute efter dig! Vi förtjänar att brinna! SD 2019! Hoppas Trump fuckar upp allt! Haha wow han trollar, så edgy! LOL! Heil Putin!”.

Strax innan Trumps senaste show blev det mer bara är det bara ”Död åt oss äckliga pisssvenskar! Samhället är din fiende! Din granne är ute efter dig! Fyfan vad äckliga vi är! Vi förtjänar att brinna! Heil Putin!”.

Plötsligt verkade folk inte tycka att det var kul att han pissar på alla, inte ens för pissdyrkarna?

Nu är det inte ens mycket av det kvar. Helt underbart.

Nu är det bara några trådar som dessa kvar. Några ynkliga ekon av ”Samhället är din fiende! Din granne är ute efter dig! Hallå? Kom igen då! Bögar och skit! Vi förtjänar att brinna? Är vi inte äckliga? Hallå?”

Fast det hade räckt med en opinionsundersökning för att se också. Det är inte precis ”the biggliest numbers the world has ever seen in the history of numbers” han har. Det är the lowliest. Dra åt Ryssland.
Senast redigerad av Mia-Rovy 2025-05-09 kl. 21:21.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in