• 9
  • 10
2025-05-04, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Nåt kul ska väl vi män också få ha. Vi lever inte så länge. Och så ökar jag chansen att leva längre då jag inte tar av mig på överkroppen.
https://www.dagensmedicin.se/opinion...solen-inte-av/

Ställ frågan du egentligen menade då.

"Kommer girlsen att titta på mig om jag inte går med bar överkropp på stranden?"
Citera
2025-05-04, 10:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Ställ frågan du egentligen menade då.

"Kommer girlsen att titta på mig om jag inte går med bar överkropp på stranden?"

Jag vet att girls kollar, och de skulle kolla om jag gick med bar överkropp. Så det vill jag inte. Varför utsätta sig för det? Och varför utsätta andra för det?
Jag hade bra kropp för 20-30 år sen, men det var aldrig tillräckligt. Den tiden är förbi.
Finns så många snygga människor på stranden, bättre att dom visar upp sig istället.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-05-04 kl. 10:34.
Citera
2025-05-04, 15:26
Medlem
Citat:
Det tror jag också. Men bör majoriteten göra det?
Damer som läser här får gärna svara om de helst ser män i bra form ta av sig, eller om de helst slipper avklädda män på stranden.

Nu är jag inte någon dam, men om man har problem med att se män i bar överkropp på stranden så kanske man ska undvika stranden?

Det är lite som att ha ett problem med att folk inte har kläder på sig i en bastu eller att folk använder kundvagnar när dom handlar i matbutikerna.
Citera
2025-05-04, 15:31
Medlem
Ja, det gör vita män. Och inte bara på stranden utan också i affären, på restauranger, på banken, på muséet, på anställningsintervjun, hos tandläkaren etc etc. Och de gör det av en enda anledning. De hoppas att vi tjejer ska bli kåta.
Citera
2025-05-04, 17:28
Medlem
upplaenningens avatar
Det är klart att man ska visa sin manliga Kung Louie kropp likt Hasse Hoffa!
Citera
2025-05-07, 10:16
Avstängd
Jag tror inte att en man måste ha snyggaste kroppen för att få ligga med kvinnor. Ska försöka släppa den idén. Hon har nog inte skönare sex för att han har sexpack, är nog annat som spelar in där.
Jag kommer nog inte känna mig bekväm med att visa upp mig på stranden med bar överkropp, men det är helt ok. Man måste inte om man inte vill.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-05-07 kl. 10:47.
Citera
2025-05-11, 13:37
Medlem
Jenny9s avatar
Jag växte upp 4 km från en av Sveriges vackraste sandstränder. Jag och min bror och våra kompisar cyklade ner dit på somrarna och var där i princip från förmiddag till sen eftermiddag.

Mina föräldrar gick också runt nakna därhemma mellan dusch och påklädnad. Oavsett om jag och min bror hade kompisar eller pojkvänner/flickvänner hemma.

Folk ser i allmänhet inte ut som på Instagram och andra sociala medier. Speciellt inte människor över 17-20 år.

Bara slappna av och njut av stranden och havet. Oavsett hur 'du' ser ut. Har alltid stört mig på att ett ideal ska förstöra för majoriteten och hindra folk från att njuta fullt ut eller så mycket som de kan.
Citera
2025-05-12, 08:09
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Jag tror inte att en man måste ha snyggaste kroppen för att få ligga med kvinnor. Ska försöka släppa den idén. Hon har nog inte skönare sex för att han har sexpack, är nog annat som spelar in där.
Jag kommer nog inte känna mig bekväm med att visa upp mig på stranden med bar överkropp, men det är helt ok. Man måste inte om man inte vill.

Jag inbillar mig i alla fall att en kvinna går igång mer på att ha en snubbe med hård kropp ovanpå sig där hon känner musklerna jobba när han gökar henne, än någon typ barbapappliknande lirare som är svampaktik i kroppen.
Citera
2025-05-12, 08:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jag inbillar mig i alla fall att en kvinna går igång mer på att ha en snubbe med hård kropp ovanpå sig där hon känner musklerna jobba när han gökar henne, än någon typ barbapappliknande lirare som är svampaktik i kroppen.

Ja, jag tror att många kvinnor gillar en man som inte är sparris eller fetknopp, men att han inte måste vara ripped som actionskådisarna. Han kan ha muskler och vara maskulin, men har ett par extrakilon.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in