2026-03-13, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Jag förstår att det verkligen sticker i ögonen för en fantastisk Mumsare att Ciara utan minsta problem kan försörja sej och sina 3 barn, dessutom kan de leva mkt mkt mkt gott.
Utseendemässigt så krossar hon oxå sin exman fullständigt, iofs krävs det ju inte spec mkt för just det men ändå! (Måns Petter Alberts bästföredatum har passerats, numera lätt lönnfet och med en begynnande flint.)

Guldmedaljen 🥇 för definitionen att skjuta sej själv i foten har väl ändå Mums vunnit gång på gång, inte minst vid det s.k. köpet av en "släpvagn"... 😅

Tack, vad snällt att du kallar mig fantastisk! 😉

Visst är det rörande hur hon plötsligt blivit ekonomiskt självförsörjande på att ställa ut tavlor på frisörsalongerna i förorterna där hon bor.

Det är ju en imponerande u-sväng efter nio år av total försörjning från MZ, något hon själv var väldigt noga med att understryka under ed i rättegången.

Att "leva mkt mkt mkt gott" på någon annans slit är ju en talang i sig, men det blir ju lite sportsligt utmanande när man själv sänker handen som föder en. Man får väl hoppas att tavlorna säljer bättre än logiken.

För även Läckberg verkar ha lämnat Ciara bakom sig nu, nu är det helt andra fall som gäller för författarinnan. Ciara är nog lite passé och väcker ingen uppmärksamhet hos någon längre,inte i Sverige i alla fall."
Citera
2026-03-14, 00:39
Medlem
Citat:
Jag förstår att det verkligen sticker i ögonen för en fantastisk Mumsare att Ciara utan minsta problem kan försörja sej och sina 3 barn, dessutom kan de leva mkt mkt mkt gott.
Utseendemässigt så krossar hon oxå sin exman fullständigt, iofs krävs det ju inte spec mkt för just det men ändå! (Måns Petter Alberts bästföredatum har passerats, numera lätt lönnfet och med en begynnande flint.)

Guldmedaljen 🥇 för definitionen att skjuta sej själv i foten har väl ändå Mums vunnit gång på gång, inte minst vid det s.k. köpet av en "släpvagn"... 😅

Sedan är det ju fascinerande hur man tolkar ordet "framgång" Du målar upp en bild av en firad stjärna men bara det senaste året har Ciara tappat minst 6000 följare på instagram. Så varken man vill det eller inte så går det utför och borde väl vara raka motsatsen till att vara het på marknaden.

Utan MZ stjärnglans så har hon ingen glans alls i Sverige. Att få gå från galor till förortsmingel är ju förstås tufft. (Tuffare om man TROR att man är en firad stjärna) Hoppas att det går bra för henne och barnen, om inte annat för MZ skull.
Citera
2026-03-14, 09:53
Medlem
Måns har ingen framtid inom underhållningsvärlden. Han borde helt koncentrera sig på att överleva.

Han skulle kunna försöka hitta någon som har en bondgård och som har ett gillande för Måns och bo där och jobba där mot mat och logi.

Ciara har däremot ett bra rykte och kan sälja sin konst och kan fortsätta som skådespelare.
Citera
2026-03-14, 11:08
Medlem
Citat:
Ciara, vilken fantastiskt vacker kvinna, vilken skådespelerska, vilken konstnärinna och inte minst vilken underbar mor till tre barn! Skönt för henne att få lugn och ro efter ett antal kaotiska år med Måns Petter Alberts olika problem*.

*Sex, drog, ev aggression.

Den så kallade konsten är hemsk. Kikade på vad hon gör. Vet inte om hon är helt talanglös eller om det bara är att hon inte har någon konstnärlig utbildning. Hon borde kanske gå på lite krokiteckning så hon lär sig lite mer om hur människor ser ut.

Resten har jag inte något att säga om. Tycker inte att hon är fantastiskt vacker men hon ser inte illa ut heller och det är möjligt att hon är en bra skådis, jag har inte sett henne i någon roll vad jag vet.

Kändisars skilsmässor kan verkligen vara såpoperor i pressen. Inte så kul för de inblandade förstås.
Citera
2026-03-14, 11:22
Medlem
Manjakiss avatar
Laddhora som kommer hitta någon ny att dela partypåsen med
Citera
2026-03-16, 19:38
Avstängd
Rikskrim08s avatar
Inget ont om Ciara men hon är fullständigt ointressant. Precis som sitt ex. Time flies och de är helt borta från intressesfären. Finns tusentals offentliga personer som är mer intressanta. Stäng tråden, den platsar inte ens som skvallertråd längre.
Citera
2026-03-16, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Inget ont om Ciara men hon är fullständigt ointressant. Precis som sitt ex. Time flies och de är helt borta från intressesfären. Finns tusentals offentliga personer som är mer intressanta. Stäng tråden, den platsar inte ens som skvallertråd längre.

Jag håller med om att Ciara är fullständigt ointressant.

Är ju tydligt att även Camilla Läckberg lämnat henne pga. av detta ointresse, och gått vidare till mer uppmärksammade fall som nu Fallet Elsa, får se vad det blir härnäst.

Kan ändå inte låta bli att tänka på vilken glädje Ciara skulle kunnat ha känt inför de 50 miljoner Camilla Läckberg tydligen kan lägga på de hon hatar, tänk om de hon stöttat "tidigare" hade kunnat bli hjälpta av dessa pengar.

Det hade kanske betytt mycket.

(FB) Skvaller om Camilla Läckberg
Citera
2026-03-17, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Laddhora som kommer hitta någon ny att dela partypåsen med

Ligger det något i detta jag har sett att det kommit upp tidigare att även Ciara har tagit droger?

Någon som vet något ner?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in