Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-25, 23:27
Medlem
Som vanligt är tråden full med inlägg från män som vandrar på livets skuggsida.

Ärligt talat, jag är så glad att naturen selekterar bort ovidkommande människor.
Vore inte helt fel att aktivt hjälpa naturen på traven, t ex kastrera alla fula och lågintelligenta.
Naturen jobbar långsamt krävs mänsklig hand för att snabba på processen.
Citera
2025-04-25, 23:30
Medlem
Vad trist jag som gillar deras marängsviss.
Undrar om VD:n själv bojkottar företag som inte passar in i den politiska agendan det kanske har blivit en Marabou eller Toblerone ibland?
Mondolez som äger en hel bunt med företag fortsatte alltså göra affärer med Ryssland efter invasionen.
Citera
2025-04-25, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoveOnUp
Haha, kommer inte att hända att folk bojkottar SIA-glass.
Ditt nick Prepper säger en hel del. Du saknar koppling till verkligheten. Vävar du igång din dator?

Kan så vara ,jag själv äter inte glass alls.

Det är svårt att veta folk reaktioner.

Fast man skulle kunna tycka att vita män någon gång skulle reagera på saker som är negativa för dem.
Citera
2025-04-25, 23:34
Citat:

Ärligt talat, jag är så glad att naturen selekterar bort ovidkommande människor.
Vore inte helt fel att aktivt hjälpa naturen på traven, t ex kastrera alla fula och lågintelligenta.

Ok men jag kommer fortfarande inte äta din negerglass.
Citera
2025-04-25, 23:36
Medlem
Det handlar om profilering. Företaget vill signalera ut att de stödjer rådande normer, och blandar in det i deras profil, och visar den sedan för att locka kunder. Vad de kommer att märka är att de flesta struntar fullkomligt i det, och köper istället bra produkter.

Har de bra produkter ger det bra försäljning, ändå.
Citera
2025-04-25, 23:38
Medlem
Citat:

Just nu föder svarta kvinnor för första gången färre barn än vita ,men det beror inte på att det är något genetiskt fel ,utan cet beror på att svarta män föredrar vita kvinnor och svarta kvinnor hatar svarta män lite extra mycket. Vi går helt klart mot en blandning av raser ,en mer brun mix ,men det vore bra om fler vita män tog för sig i barnskaffandet.

Här är statistiker som visar att helt svart är på nedgång.

https://www.cdc.gov/nchs/nvss/vsrr/natality-dashboard.htm
Citera
2025-04-25, 23:43
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Låt oss reda ut detta, mina vänner!

A) Jag ser en invandrad kvinna i huckle, hon har bott i Sverige i 20 år och kan ingen svenska och har ingen alls utbildning. Vad är min tanke? Jag tycker att denna situation inte är bra. Vad kan vi göra? Jag tänker, kanske hon bör återvända till sitt land, där hon kan finna ett mer passande liv.

B) Jag ser en modern kille, ung, med kärnfamilj fru och två barn, uppenbarligen på någon sorts solsemester. Hela familjen är på en sandstrand, killen har en ledig rosa skjorta. Hela familjen är glada.

Finns det folk i denna tråd som tycker (B) är någon sorts problem?

Jag vill också inflika att i USA (från vilket ni lärt er ordet "woke", Trump-åsnor) inte reagerar på B.
Senast redigerad av VitruvianskeMannen 2025-04-25 kl. 23:46.
Citera
2025-04-25, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige1250
Vems normer? Inte Svenska folkets normer. George Soros normer eller. Om inte den där landförrädaren tar tillbaka det han sade har vi det etniska svenska folket fätt att bränna upp hela det krorrumperade asets fabrik. Vidriga krrumprade avskum som arbetar emot Sverige.-- som betsår av Svenskar. Han tjänar inte ensa mammon - han tjänar typ satanister och globalister misstänker man? Troligtvis är det en psykopat vi har att göra med här.

Jag syftade mest på normer som jag antar att en majoritet följer, inte att de har någon makt att bestämma över en.
Citera
2025-04-25, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige1250
Jag tror att vi kan kompromissa. Om det inte är försent för att göra det, som dessa globalist-psykopater gjorde emot Väst. Ha en trevlig kväll.
Ja det finns krafter som vill splittra länder .
Alla länder som blir splittrade, blir också väldigt kapitalistiska ,som de rika globalisterna vill.
Ha en trevlig kväll du med
Citera
2025-04-26, 00:03
Medlem
Sculleys avatar
SIA glassbåt IRL?
https://i.guim.co.uk/img/media/894eae68e765ab1ddceb56a48dcd6b4b9b2410d3/386_700_4162_2498/master/4162.jpg?width=1300&dpr=2&s=none&crop=none
Citera
2025-04-26, 00:08
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Låt oss reda ut detta, mina vänner!

A) Jag ser en invandrad kvinna i huckle, hon har bott i Sverige i 20 år och kan ingen svenska och har ingen alls utbildning. Vad är min tanke? Jag tycker att denna situation inte är bra. Vad kan vi göra? Jag tänker, kanske hon bör återvända till sitt land, där hon kan finna ett mer passande liv.

B) Jag ser en modern kille, ung, med kärnfamilj fru och två barn, uppenbarligen på någon sorts solsemester. Hela familjen är på en sandstrand, killen har en ledig rosa skjorta. Hela familjen är glada.

Finns det folk i denna tråd som tycker (B) är någon sorts problem?

Jag vill också inflika att i USA (från vilket ni lärt er ordet "woke", Trump-åsnor) inte reagerar på B.

Är du kvar? Jag trodde du strök med i covid-19 som du påstod skulle utrota hela världen.

När det gäller svarta/färgade i reklam är det beforskat och konstaterat att det är en överrepresentation med avseende på hur få som de facto är svarta/färgade i Sverige:
...unproportionally high representation of racial and ethnic diversity in Swedish advertising, we find significant tokenism, or in other words, the structurally ineffectual approach common in market-based multiculturalism.

https://mau.diva-portal.org/smash/record.jsf?dswid=-8120&pid=diva2%3A1498880&c=21&searchType=RESEARCH& language=sv&query=&af=%5B%22dateIssued%3A2020%22%5 D&aq=%5B%5B%5D%5D&aq2=%5B%5B%7B%22categoryId%22%3A %2211770%22%7D%5D%5D&aqe=%5B%5D&noOfRows=50&sortOr der=dateIssued_sort_desc&sortOrder2=dayCreated_des c&onlyFullText=false&sf=all
Varför ska det förekomma så många svarta/färgade i reklam när det inte gör det i verkligheten?
Citera
2025-04-26, 00:10
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
SIA glassbåt IRL?
https://i.guim.co.uk/img/media/894eae68e765ab1ddceb56a48dcd6b4b9b2410d3/386_700_4162_2498/master/4162.jpg?width=1300&dpr=2&s=none&crop=none

Nu har jag inte geolokaliserat bilden, men det kan sannolikt vara en bild av fattiga outbildade afrikaner som tar sig mot ön Lampedusa, via flyktingsmugglare.

Tillbaka till tråden; på vilket sätt anser du att detta är ett problem: en modern kille, ung, med kärnfamilj fru och två barn, uppenbarligen på någon sorts solsemester. Hela familjen är på en sandstrand, killen har en ledig rosa skjorta. Hela familjen är glada.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in