Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-23, 21:03
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Fy fan för Degerfors!
Klanten Jansson släpper retur rakt ut och släpper in mål mellan benen!
2025-04-23, 21:03
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Är inte Mjällby tungt som AIK, fast mer rörlig och målfarligt?
Jo, och de ser väldigt bra ut nu. Hade dem sexa innan säsongen men de kan mycket väl komma ännu högre i år. De har övertygat mest av alla lagen så här långt. Jag tror att AIK kommer att röra sig åt Mjällby-hållet spelmässigt ju längre säsongen går.
2025-04-23, 21:05
Medlem
OvissFramtids avatar
Sen får det vara slut med idioterna i föreningen som behandlar MFF som en välgörenhetsorganisation.
Riktigt trött på allt gullande med spelare som har "MFF-hjärta". Skicka resterna som Tinnerholm, Lewicki, Vecchia mfl som bara sitter vid sidan om och kostar pengar. Lägg dessa pengar på att faktiskt värva spelklara, kompletta fotbollsspelare som är redo att prestera i MFF-tröjan. Det eller att fortsätta gulla med fotbollsinvalider som har sämre läkekött än en 86-årig multisjuk tant med artros, diabetes och begynnande osteit-sår på fötterna. Föraktar mina "medsupportrar" som spottat på oss som påtalat detta under en lång tid nu...Vi kommer inte utvecklas och ta oss uppåt om vi inte börjar agera som en professionell fotbollsklubb. Sluta upp daltandet och skicka alla som inte presterar!
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jo, och de ser väldigt bra ut nu. Hade dem sexa innan säsongen men de kan mycket väl komma ännu högre i år. De har övertygat mest av alla lagen så här långt.

Vi får alla hoppas äckel Bajen är som Bajen alltid är och kroknar tillslut.
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Det enda positiva idag är väl att Rydström börjar bli påkommen som en bluff?

Vad som kändes som en het cupfinal känns nu som en nedpissad fattig luffare till match.

Under 60 minuter såg det bra ut. Men det kanske var skenbart ...

Men när MFF började visa trötthetstecken hände det inte mycket från bänken.

Det var Hammarby som till slut mäktade lägga i en högre växel.

Det skadar nog inte med en tränare som kan sätta ett anfallsspel.
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Sen får det vara slut med idioterna i föreningen som behandlar MFF som en välgörenhetsorganisation.
Riktigt trött på allt gullande med spelare som har "MFF-hjärta". Skicka resterna som Tinnerholm, Lewicki, Vecchia mfl som bara sitter vid sidan om och kostar pengar. Lägg dessa pengar på att faktiskt värva spelklara, kompletta fotbollsspelare som är redo att prestera i MFF-tröjan. Det eller att fortsätta gulla med fotbollsinvalider som har sämre läkekött än en 86-årig multisjuk tant med artros, diabetes och begynnande osteit-sår på fötterna. Föraktar mina "medsupportrar" som spottat på oss som påtalat detta under en lång tid nu...Vi kommer inte utvecklas och ta oss uppåt om vi inte börjar agera som en professionell fotbollsklubb. Sluta upp daltandet och skicka alla som inte presterar!

För en gångs skull håller jag med dig!
2025-04-23, 21:06
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Utan ett sunkigt självmål så hade slutet sett annorlunda ut.

Inget annat att vänta sig med Friedrich i mål.
2025-04-23, 21:07
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid

Ja, det är dags att riva plåstren. MFF är ju inget evighetsspa för återhämtning.

Lewicki kan nog göra stor nytta som ungdomstränare i alla fall, åtminstone assisterande.
2025-04-23, 21:08
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Klanten Jansson släpper retur rakt ut och släpper in mål mellan benen!

Det var väl inte helt perfekt utfört kanske.
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Under 60 minuter såg det bra ut. Men det kanske var skenbart ...

Men när MFF började visa trötthetstecken hände det inte mycket från bänken.

Det var Hammarby som till slut mäktade lägga i en högre växel.

Det skadar nog inte med en tränare som kan sätta ett anfallsspel.
Rudis är väcken. Hans nästa tränaruppdrag blir när han köper någon div.4 klubb i Spanien.
2025-04-23, 21:08
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Det var väl inte helt perfekt utfört kanske.

Rudis är väcken. Hans nästa tränaruppdrag blir när han köper någon div.4 klubb i Spanien.
Vi hade honom förra året så jag vet hur usel han är.
2025-04-23, 21:09
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Vi får alla hoppas äckel Bajen är som Bajen alltid är och kroknar tillslut.
Ja, verkligen. Men de har fått en riktig smakstart nu. Jag underskattar alltid Hammarby för jag tycker inte de spelar bra, men de vinner ju sina matcher.
2025-04-23, 21:09
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Du gör den bedömningen på en vardagsmatch på allt annat än körvänligt avstånd. Vad fan trodde du?
Jag utgår som vanligt från vår publik. Ni har aldrig hörts oavsett matchdag men idag var vi högst mediokra på läktaren. Det var samma hets som mot Ellos, typ.
Er insats vet jag inget om - hörde ingenting och saknade tolk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in