Vilken sida vaknar Ronnie O'Sullivan p idag? Snart fr vi en indikation. Han har tydligen bytt kspets igen fr femtielfte gngen mitt under en storturnering. Han har lite mani med det dr.
Zhao Xintong r en frisk flkt som bjuder p sig sjlv och highfivar skdare nr han kommer in i arenan, till skillnad frn Ronnie som jag vldigt sllan ser har ngon strre kontakt med publiken.
vertygande start av Zhao Xintong. Enligt Jonas Fahlander (kommentatorn) ser det ut som O'Sullivan har gtt tillbaka till sin vanliga kspets efter att under grdagskvllen trnat med en ny.
vertygande start av Zhao Xintong. Enligt Jonas Fahlander (kommentatorn) ser det ut som O'Sullivan har gtt tillbaka till sin vanliga kspets efter att under grdagskvllen trnat med en ny.
Ja herregud, hr r jag tillbaka frn gymmet och ser att Ronnie ligger under med 12-4. Men Zhao behver fem frame ytterligare och det gller frsts fr honom att fortstta hlla Ronnie frn bordet.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!