Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-04-17, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArganaS
Tack! Lite svårt att beräkna dock! 30tabbar 25mg enclo p 10 tabbar tamoxifen 20mg har jag för mig , sedan vet jag inte om pissprovet visar på ac262
30x25+10x20=950/5=190 enheter.
Citera
2025-04-17, 22:18
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Du har säkert rätt, men själv skulle jag ta det så långt det går då det verkar helt orimligt även om lagen säkert är såpass hård.
Ja om alla skulle dra det så långt det går så skulle det snabbt bli för dyrt att lägga alla dessa skattepengar på rättegångar för skitsaker.
Samma tror jag det kommer bli med den nya lagen att pisten får öppna paket eller tillkalla polis så fort dom misstänker något.
Tusentals försändelser beslagtas nu varje månad
Polisen måste starta en förundersökning, alla säger såklart att dom inte har beställt nåt fuffens = case closed.

Polisen har en jävla massa människor jobbar med det här för saker som bara kostar pengar och inte leder någonstans.
Jo iof, att alla som beställer olagligheter bara kommit på nya sätt och bojkottar postnord.
Grattis. Otroligt mkt pengar och resurser i sjön.
Citera
2025-04-17, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Vad menar du med inte acceptera?
Han kommer med all säkerhet, om han inte är dömd rätt nyligen få chans att erkänna och ta strafföreläggande.
Om han nekar och tar det till tingsrättsförhandling så blir han ju garanterat dömd ändå om dom har provtagit honom.
Ska han ha en försvarare oxå så får han ju betala för den med om han inte är väldigt fattig.
Enligt min erfarenhet så räknar dom inte mg och enheter utan det blir mer en enkel totalsummering, sen dom dagsböterna en åklagare bestämmer är lämpligt.

Tar han det till rättegång kan han ju skylla på missbruk och ev få skyddstillsyn och springa hos frivården i minst 1år.

Jag hade tagit strafföreläggande.
Körkortet lär hänga löst oxå. Hårdare regler nu.
Kanske blir indraget och provtagning för att få tbx det eller provtagning för att få behålla det.
Svindyra prover.

Inte straffad sedan 17års ålder typ 40+ i dagsläget... ja det blir lite sådär! Försökte googla men hittar inte något specifikt om klomifencitrat., tamoxifen var iaf dopingklassat iof obruten förpackning, spelar väl ingen roll men ändå , dmha pwo var lagligt iaf 2023 enda jag hittar., den gick inte använda då den stått i typ 2 år... en enda stor klump.
Senast redigerad av ArganaS 2025-04-17 kl. 23:02.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in