Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-04-16, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Hade detta varit på Vasas tid hade de blivit kölhalade, hängda i rånocken och slängda i någon mosse så de kunde få se våtmark på nära håll.
Vissa saker var faktiskt bättre förr.
Citera
2025-04-16, 16:12
Medlem
2n00b4Us avatar
Man vet ju att det inte kommer bli något hårt straff för dem. Förmodligen bara lite dagsböter.
Citera
2025-04-16, 16:14
Medlem
Slackoffs avatar
Vad sägs om att låta aktivisterna betal exakt allt vad deras aktioner kostar samhället?
Och att dessa böter aldrig avskrivs?
Citera
2025-04-16, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Inser du inte det kan jag inte hjälpa dig!
En limdåre som pratar om brist på insikter, oh the irony. Men för all del, fortsätt antagonisera folk med ert limmande och färgplaskande. Det kommer verkligen att få normalt folk välvilligt inställda till er.
Citera
2025-04-16, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychotronix
En limdåre som pratar om brist på insikter, oh the irony. Men för all del, fortsätt antagonisera folk med ert limmande och färgplaskande. Det kommer verkligen att få normalt folk välvilligt inställda till er.
Jag har barn och barnbarn och är ytterst oroad över deras framtid. Att återställa våtmarker är viktigt.
Citera
2025-04-16, 16:22
Medlem
okok1s avatar
Ert hat är missriktat. Hade de fått rejäla straff hade de inte gjort detta. Staten är problemet som gullar med brottslingar. Och därför kommer detta fortsätta.
Citera
2025-04-16, 16:24
Medlem
Citat:
Jag har barn och barnbarn och är ytterst oroad över deras framtid. Att återställa våtmarker är viktigt.
Men syssla med det i stället då, i stället för att göra ert bästa för att få folk att hata er. Det förra är ni kassa på, det senare excellerar ni på.

Ni har effektivt begravt sakfrågan genom ert svineri. Grattis.
Citera
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Vad är det som är patetiskt med att återställa våtmarker? Har du något bättre förslag?
Sådant påverkar man genom våra demokratiskt valda politiker.
Du gillar uppenbarligen inte demokrati. Har du något bättre förslag?

Vi har yttrande- och demonstrationsfrihet i Sverige men det är ta mig katten inte vad de håller på med som beskrivs i den här tråden.

Jag tycker våtmarker är viktiga men dessa handlingar förstör mer än de gör nytta enligt min åsikt.
Citera
Medlem
DeadByDawns avatar
Bra att skeppet kom till användning, det var ett tag sen sist.

Tråkigt med alla Sverigehatarna som avskyr vårt fina land, dess miljö, klimat och biologiska mångfald. De stoppar hellre huvudet i sanden tills någon går på en båt eller häller lite färg på en målning. Då skäller de som en ilsken liten mops. Patetiskt.
Citera
2025-04-16, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychotronix
Men syssla med det i stället då, i stället för att göra ert bästa för att få folk att hata er. Det förra är ni kassa på, det senare excellerar ni på.

Ni har effektivt begravt sakfrågan genom ert svineri. Grattis.
Det låter som att vi är eniga i sakfrågan men inte i hur denna ska drivas. Bra ändå.
Citera
2025-04-16, 16:28
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winny-
Jag hoppas på långa fängelsestraff samt att de så kallade ”återställ våtmarker” terroristklassas som de terrorister de är.

Alla våtmarker borde för övrigt dikas ut och torrläggas så vi blir av med myggen.

Och jag hoppas på att vinna en miljard på Eurojackpot..

Vi får vara glada att inte våtmark-extremisterna förstörde något, som tex spruta färg eller tända eld på skiten. Är tyvärr inte en självklarhet i dagens samhälle.
Citera
2025-04-16, 16:28
Medlem
Citat:
Det låter som att vi är eniga i sakfrågan men inte i hur denna ska drivas. Bra ändå.

Lär er hur man beter sig istället för att sabotera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in