2025-04-13, 18:17
  #1
Medlem
Offerviljas avatar
Konfrontation och nyckelskrammel i Nyköping:
Citat:
Lördag 12 april begav sig Nordiska motståndsrörelsen, efter lång tids frånvaro, åter till den välkända nyckelskramlarstaden.
https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2025/04/13/konfrontation-och-nyckelskrammel-i-nykoping/

Motståndsmän anhållna efter offentlig aktion i Nyköping:
Citat:
En provokatör, som i självförsvarssyfte tillrättavisas när han fysiskt angriper en deltagare i en fredlig politisk manifestation, är tidningens enda källa när man skriver en artikel om hur han ”misshandlats av nynazister”.
https://nordfront.se/sormlandsnytts-logner-om-handgemang-i-nykoping

Väldigt bra gjort av hjältarna i Nordiska motståndsrörelsen tycker jag! Vad tycker ni andra om den här aktionen?
Citera
2025-04-13, 18:55
  #2
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Konfrontation och nyckelskrammel i Nyköping:

https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2025/04/13/konfrontation-och-nyckelskrammel-i-nykoping/

Motståndsmän anhållna efter offentlig aktion i Nyköping:

https://nordfront.se/sormlandsnytts-logner-om-handgemang-i-nykoping

Väldigt bra gjort av hjältarna i Nordiska motståndsrörelsen tycker jag! Vad tycker ni andra om den här aktionen?

Klart att alla med hjärtat och hjärnan i behåll är tacksamma för var enda manifestation som Nordiska Motståndsrörelsen utför.

Motståndsrörelsen är ju faktiskt den enda politiska opposition som finns i Sverige idag.......
Citera
2025-04-13, 19:45
  #3
Medlem
kalkryggars avatar
Varför filmar inte nassarna längre sina aktioner? Det skulle ju ge dem fan så mycket mer cred.

Men det är väl så att det inte finns så många nassar kvar längre antar jag.
Citera
2025-04-13, 21:55
  #4
Medlem
Bär de fortfarande plastsköld och slips eller har de mindre bögig uniform nuförtiden?
Citera
2025-04-14, 14:18
  #5
Medlem
Nyköping tillhör nordiska motståndsrörelsen
Citera
2025-04-23, 11:58
  #6
Medlem
Sopa på en gammal gubbe och skryta om det på internet... ja det har verkligen bara gått utför. Vilka tuffingar!
Citera
2025-04-29, 21:11
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wot
Sopa på en gammal gubbe och skryta om det på internet... ja det har verkligen bara gått utför. Vilka tuffingar!
Haha han hoppade ju på motståndsmännen. Vad skulle dom göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in