2025-04-13, 16:55
Medlem
HBTKuks avatar
Låter som en luffare. Utmana honom lite grann och se hur han reagerar. Gå ut och gör saker, dra iväg till andra ställen.

Jävligt bekvämt att bara sitta hemma och hascha hela dagarna och kjoltygen kommer till dörren utan minsta ansträngning. Bara en sån sak att han varit otrogen hade fått mig att kasta på sophögen för länge sedan, men alla är vi olika.
Citera
2025-04-13, 16:57
Avstängd
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svingit001

Han har inte körkort eller jobb så jag får betala allt och han är samtidigt hasch missbrukare.

Jag kan inte rå för att jag älskar honom och han har varit mitt allt i 1 års tid, kan inte stå ut me tanken på att lämna honom men känner samtidigt inte att han älskar
mig då han är kall när vi ses, vill aldrig hitta på saker utanför lägenheten, har inte fått träffa hans familj, har varit otrogen i somras, ger mig aldrig presenter eller visar någon uppskattning men säger däremot att han älskar mig.

Han verkar alltid sur o deprimerad men träffar mig flera gånger i veckan samt skriver hela tiden. Jag blev gravid i november med hans barn men han ville inte behålla o blev istället arg på mig, när han tidigare hade sagt att han ville ha barn med mig.

Vilken vinnare du hittat.

Citat:
Jag kan inte rå för att jag älskar honom

Typisk menlös, agenslös kvinna. Ingen personlighet, ingen integritet, ingen värdighet.
En loser som är kall mot dig, inte älskar dig samt är otrogen mot dig, men du kan inte rå för att du älskar honom och kan inte tänka dig ett bättre liv

Vad är det du "älskar" egentligen? Du är en dumskalle som låter dina känslor styra ditt liv. Han är en loser, men du är en ännu större loser.
Citera
2025-04-13, 17:08
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Jag har träffat en kille som är 3 år yngre än mig o alban i ca 1 års tid.

Det var helt överflödigt att läsa resten av inlägget, jag visste exakt vad det skulle stå. Du är dum i huvudet, du och bastarden (om du behåller den) kommer leva på mina skattepengar, och jag önskar er allt ont
Citera
2025-04-13, 17:10
Medlem
styckets avatar
Så går det när man är intim med män som bara vill ligga förstavis.
Citera
2025-04-13, 17:31
Medlem
Storstark68s avatar
Lika barn leka bäst så föd ungen och lär dej albanska. Blir nog helballt.
Citera
2025-04-13, 18:08
Medlem
Alban? Är han doktor eller kriminell?
Citera
2025-04-13, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Han utnyttjar dig bara. Lämna.

Skriver under på det!!
Att han tidigare ville ha barn med dig men inte sen tyder på att han flirtade in sig hos dig och sen när han var inne så orkade han inte lägga mera energi och bara suger ut dig på tjänster så han kan utnyttja dig.
Spring spring SPRING!
Citera
2025-04-13, 18:33
Medlem
Är du dum i huvudet? Klart som fan du ska lämna den otrogna pundaren
Citera
2025-04-13, 18:40
Medlem
SmegmaFris avatar
Så en deprimerad och arbetslös pundare utan ambitioner, som inte älskar dig, knullar andra och inte låter dig få träffa hans familj, det är vad du ska skaffa barn med?

Hoppas din plan var att bli ensamstående morsa åtminstone, för då är den isåfall komplett.
Citera
2025-04-13, 18:55
Moderator
OceanDeeps avatar
Citat:

Jag upplevde att allt va bättre i början när vi träffades och att han blivit mer kall och tillbakadragen med sina känslor ju mer tiden har gått.

Han har inte körkort eller jobb så jag får betala allt och han är samtidigt hasch missbrukare.

Jag kan inte rå för att jag älskar honom och han har varit mitt allt i 1 års tid, kan inte stå ut me tanken på att lämna honom men känner samtidigt inte att han älskar
mig då han är kall när vi ses, vill aldrig hitta på saker utanför lägenheten, har inte fått träffa hans familj, har varit otrogen i somras, ger mig aldrig presenter eller visar någon uppskattning men säger däremot att han älskar mig.

Han verkar alltid sur o deprimerad men träffar mig flera gånger i veckan samt skriver hela tiden. Jag blev gravid i november med hans barn men han ville inte behålla o blev istället arg på mig, när han tidigare hade sagt att han ville ha barn med mig.

Jag har tänkt att det har med kulturen att göra att han vill ta det sakta osv men både hans storebror och storasyster har en svensk partner.

Vad tycker ni att jag ska göra? Han säger att han bara är tillbakadragen och tyst som person
Personen som säger att hen älskar dig ljuger. Gör du?

Till dig själv eller till oss som skriver?
Citera
2025-04-13, 19:07
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av School-teacher
Innan du diskuterar med Ördög bör du veta att han är en född fascist och beundrar Hitler:
Ämne: Vilken förkastlig litteratur har du i bokhylla?
Ördög: "Adolf Hitler: Taisteluni (1941). Alltså Min kamp i finskspråkig översättning, båda delarna i slitstarkt skinnband. Familjeklenod, för övrigt!"
(FB) Vilken förkastlig litteratur har du i bokhylla?

Tack för ett irrelevant inlägg.
Rapporterat.
Citera
2025-04-13, 19:32
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:

Jag upplevde att allt va bättre i början när vi träffades och att han blivit mer kall och tillbakadragen med sina känslor ju mer tiden har gått.

Jag har tänkt att det har med kulturen att göra att han vill ta det sakta osv men både hans storebror och storasyster har en svensk partner.

Vad tycker ni att jag ska göra? Han säger att han bara är tillbakadragen och tyst som person

Lämna honom omedelbart. En jävla sopa som suger ur dig på pengar. Han måste förfan skaffa ett arbete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in