Citat:
Ursprungligen postat av
svingit001
Han har inte körkort eller jobb så jag får betala allt och han är samtidigt hasch missbrukare.
Jag kan inte rå för att jag älskar honom och han har varit mitt allt i 1 års tid, kan inte stå ut me tanken på att lämna honom men känner samtidigt inte att han älskar
mig då han är kall när vi ses, vill aldrig hitta på saker utanför lägenheten, har inte fått träffa hans familj, har varit otrogen i somras, ger mig aldrig presenter eller visar någon uppskattning men säger däremot att han älskar mig.
Han verkar alltid sur o deprimerad men träffar mig flera gånger i veckan samt skriver hela tiden. Jag blev gravid i november med hans barn men han ville inte behålla o blev istället arg på mig, när han tidigare hade sagt att han ville ha barn med mig.
Vilken vinnare du hittat.
Citat:
Jag kan inte rå för att jag älskar honom
Typisk menlös, agenslös kvinna. Ingen personlighet, ingen integritet, ingen värdighet.
En loser som är kall mot dig, inte älskar dig samt är otrogen mot dig, men du kan inte rå för att du älskar honom och kan inte tänka dig ett bättre liv
Vad är det du "älskar" egentligen? Du är en dumskalle som låter dina känslor styra ditt liv. Han är en loser, men du är en ännu större loser.