Citat:
Ursprungligen postat av
JeffDavis
Jag känner mig inte särskilt piskad när det kommer till miljöarbete. Känner du att staten flåsar dig i nacken när det kommer till dessa frågor?
Helt klart!
Varje gång jag köper en mejeri produkt.
Miljö skatten man pröjsar på flygbiljetten när man åker iväg någon stans för att under någon få vecka under året vill se hur vacker världen är på andra platser.
Parkerings avgiften när man försöker ta med en tjej på en nice middag,bio lr något. On & on & on.
Allt sånt får en att vilja elda upp närmsta MP-levande!
Vill man bli riktigt förbannad är det ju bara att läsa regerande Mr-toppidiot tovatts x inlägg (twitter)