Citat:
Ursprungligen postat av
ttsp
Ok, förlåt, jag har undersökt evolutionsteorin, men jag har aldrig sett att någon kan påstå sig bevisa evolutionsteorin med en eller några meningar, tvärtom menar dom att man måste sätta sig in i mycket, du är den första som säger att man kan bevisa evolutionsteorin med några rader meningar. Jag tror du bluffar, men ok visa det.
Jag har aldrig påstått att man kan börja tro på Gud genom en eller några meningar skrivna på Flashback, till det sade du "Mhm.. Just det.", precist som att evolutionsteorin inte är minst lika komplicerad att bevisa.
Men som sagt, visa mig argument som bevisar evolutionsteorin med en eller några meningar.
Visst, men det var du som sade "Mhm.. Just det." när jag sade: "Helheten är svår att förklara på några rader, det tar lång tid att sätta sig in i hela bibeln."
Nej, jag menar att du är som en tonåring som ljuger om att ha en tjej. "Jo, men ni känner inte henne, hon går i en annan skola!"
Speciellt biten med "ett fördomsfritt sinne" som ALLTID leder till att man inte trodde på era bevis för att man själv var bristande. En friskrivning.
Det är svagt.
Citat:
Menar du att jag ska bara ge efter och inte ställa dig till svars för den kommentaren?
Jag menar att du ska sluta låtsas som att du har bevis som inte finns.
Citat:
Menar du att det du skriver nu är bevis för evolutionsteorin på några rader?
Det låter mer som att du skriver dina åsikter.
Gör om, gör rätt, låt oss se evolutionsteorin bevisad på några rader, tack!
Det menar jag.
Jag har presenterat den fakta som räcker för att bevisa evolutionsteorin. Arter förändras över tid. Punkt. Det är evolutionsteorin.