2025-04-04, 22:05
Medlem
Någon som träffat denna ”massös”?

Och stämmer det att man måste betala i förskott?
Citera
2025-04-05, 17:56
Medlem
Har träffat två gånger för några år sedan. Inget krav på förskott då. Nöjd med tjänsterna.
Citera
2025-04-06, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berkis
Har träffat två gånger för några år sedan. Inget krav på förskott då. Nöjd med tjänsterna.

Hm, kontaktade henne nu och jo, det ska swishas i förskott. Känns jäkligt märkligt.
Citera
2025-06-03, 18:49
Medlem
Inget är konstigt, hon har varit aktiv i 10 år, du ser det på profilen. Men om hon begär betalning i förskott är det bara för att hon inte litar på dig, inget annat. Jag har många recensioner från tjejer och därför begärde hon inget från mig. Men du måste förstå, hon gör faktiskt massage – på riktigt.
Citera
2025-06-04, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fun3
Inget är konstigt, hon har varit aktiv i 10 år, du ser det på profilen. Men om hon begär betalning i förskott är det bara för att hon inte litar på dig, inget annat. Jag har många recensioner från tjejer och därför begärde hon inget från mig. Men du måste förstå, hon gör faktiskt massage – på riktigt.

OK och då menar du att om jag pyntar i förskott och sedan blir sjuk typ, så skickar hon tillbaka bilderna? Vad hon erbjuder för tjänster tror jag att jag fattar. :-)
Citera
2025-06-04, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
OK och då menar du att om jag pyntar i förskott och sedan blir sjuk typ, så skickar hon tillbaka bilderna? Vad hon erbjuder för tjänster tror jag att jag fattar. :-)

Du går kanske för långt, vem kan veta. Det måste finnas en anledning till varför hon bad om förskott. Hon verkar väldigt reserverad, men när du träffar henne känns det som att du har känt henne hela livet – så vänlig är hon. Jag brukar be tjejer att skriva något fint om mig, och då är alla dörrar öppna för mig, haha. Lycka till
Citera
2025-06-04, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fun3
Du går kanske för långt, vem kan veta. Det måste finnas en anledning till varför hon bad om förskott. Hon verkar väldigt reserverad, men när du träffar henne känns det som att du har känt henne hela livet – så vänlig är hon. Jag brukar be tjejer att skriva något fint om mig, och då är alla dörrar öppna för mig, haha. Lycka till

Jag var väldigt noga med att följa hennes instruktioner vad gäller hur man tar kontakt. Jag har ju förstått att hon är väldigt selektiv. Tydligen så kom jag igenom den första gallringen (vilket jag inte borde gjort om jag gått För långt") men något gjorde henne ändå osäker. Nu blev det inget den gången för jag backade ur, givetvis i god tid. Men, det kanske ligger mig i fatet om jag försöker igen. :-)
Citera
2025-06-12, 15:35
Medlem
Jag försökte träffa henne för inte så länge sedan och allt gick bra tills hon skulle bekräfta tidpunkten. Då slutade hon att svara helt plötsligt. Jag föreslog andra tider vid två tillfällen under en månad men svaren uteblev. Att betala i förskott kom aldrig på tal dock.
Citera
2025-06-13, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronofogd
Jag försökte träffa henne för inte så länge sedan och allt gick bra tills hon skulle bekräfta tidpunkten. Då slutade hon att svara helt plötsligt. Jag föreslog andra tider vid två tillfällen under en månad men svaren uteblev. Att betala i förskott kom aldrig på tal dock.

Har fått känslan av att hon är lite egen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in