• 1
  • 2
2025-04-03, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Det var precis som jag beskrev, de har gått ut med officiellt med HBQT och multikultiarmé men detta är mest som pressmeddelanden. Detta speglas inte ens i deras egna filmer på deras egna sidor utan de flesta är vita med några enstaka antagligen inhyrda negrer. Du kan hitta undantag men det är rena inversen av konsumentprodukter rent generellt.

Än en gång.
Du har inget att komma med. Försök att växa upp istället för att svamla.
https://www.forsvarsmakten.se/sv/akt...om-du-ar-2019/

"Inversen ". Tror inte att FM tänker i såna ord och tankar. Men bra för dig att du lärt dig ett ovanligt ord
Senast redigerad av EricFrederickTrump 2025-04-03 kl. 19:24.
Citera
2025-04-03, 19:34
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Jag skrev detta inlägg när det gäller, etnisk mångfald för reklam för försvarsmakten i Tyskland. Den etkniska mångfalden är noll, trots att över 50% av alla män i krigsför ålder är idag icke vita i flertal europiska länder.

(FB) Etnisk mångfald i reklamen

Detta kräver en egen tråd eftersom eftersom det är rena inversen av reklam för konsumentprodukter där de måste inkludera någon slags hybridneger.

Ni visar det sig att detta är fallet i nästan alla europeiska länder. Tittar man på deras reklam, så är det som Europa såg ut för över 50 år sedan eller valfri MSM redaktion.

Enligt försvarsmakten själv är mångfalden och HBQT deras styrka men den är totalt frånvarande i deras reklamfilmer.

Sverige:
https://www.youtube.com/@forsvarsmakten/videos
https://www.youtube.com/c/F%C3%B6rsv...Inblick/videos

UK:
https://www.youtube.com/@RoyalMarinesRecruitment/videos

Det är tydligt att reklam för försvarsmakten är riktad till enbart vita européer. Vad tror ni är anledningen?
Islam vill att vita skall döda varandra. Så ett krig med ryssland är godis. Då dödar vita varandra igen, som vi gjort om och om igen.

Vita är korkade.
Citera
2025-04-03, 19:36
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Det finns ju många rasister i Europa. Sådana som lockas till tanken av ett sk raskrig. Dessa individer vill nog inte tjänstgöra med "n-ordet" och "Muhammeds".

Medans invandrare som vill jobba i försvaret tänker nog inte så jättemycket på hudfärgen hos reklamskådespelarna. Det är väl mest vita snöflingor som tänker på det. Vita snöflingor och rasister.
Fast du är ju flashbacks största rassedjävul. Ingen är så marinerad i rasism som du.
Citera
2025-04-03, 19:42
Medlem
Citat:
Det var precis som jag beskrev, de har gått ut med officiellt med HBQT och multikultiarmé men detta är mest som pressmeddelanden. Detta speglas inte ens i deras egna filmer på deras egna sidor utan de flesta är vita med några enstaka antagligen inhyrda negrer. Du kan hitta undantag men det är rena inversen av konsumentprodukter rent generellt.

Det är ju rent skitsnack. Har kollat igenom ett par reklamfilmer nu och det är inre alls som du beskriver. Löjligt hur liphögern alltid ska leta efter saker att gnälla över och om ni inte hittar nåt så hittar ni på nåt.
Citera
2025-04-03, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Det hade sett väldigt illa ut, som kolonialism, om bara inhyrda svarta skulle försvara Europa.

"White man send black man to kill yellow man" som Muhammad Ali sammanfattade Vietnam-kriget.

Den stora skillnaden mellan USA och Sverige och då som du påpekar, är att de svarta hade levt som en underklass i USA i sekel och hade inte längre band till sitt hemland, vilket gjorde att de var lite lättare att släppa in i militären och offra dem i Vietnam, speciellt när de dessutom inte var så förtjusta i dem.
När det gäller vårt försvar, så har vi ju bara haft denna galna invandring i några decennier och därmed har merparten av dem bra eller hyfsade bra band till sina hemländer och ett antal av de där nationaliteterna har väl också rätt bra kontakt med ryssarna, vilket indirekt kan göra dem till måltavlor för ryssarna att försöka värva och betala för att få info från dem.
Nu när vi dessutom är med i Nato och ska vara uppstartsområdet och ser man ur det perspektivet, så är det ännu mer känsligare för hela Nato.
Sedan kan man väl tycka att på lägre nivå, så gör det inget, men många som läcker innebär att man kan få info lite här och där, samt lappa ihop det hela och då få ut betydligt mer.
Citera
2025-04-03, 20:09
Medlem
hakanthebs avatar
Hur stor chans är det att apor vill försvara Eu?
Dem har ju lämnat sina egna länder för att dem är fega och inte velat försvara sitt eget land, så chansen att dem vill försvara vårt är ju nästan lika med noll.

ja det skulle ju vara att dem är rädda att bli av med sina bidrag. Men tillåt mig tvivla.
Citera
2025-04-03, 21:51
Medlem
Jag har nästan bara sett kvinnor i reklamen för försvarsmakten. Samma när det gäller kriminalvården.
Citera
2025-05-01, 16:05
Medlem
SnowboarMusiks avatar
Orkar inte skriva mina tankar här så jag kopierar (delar av) sign tap tap memen som är från en Amerikansk perspektiv. Men vi har en liknande sentiment här i Europa, så jag tror att den är relevant här:

Citat:
In the coming months the system will start backing down on a few woke issues due to concern about lack of participation of white men in the upcoming war. They know their diversity mutts are disloyal cowards and are incapable of winning a war. They will first use their good goys like Joe-Rogan and Musk to lay the ground work for certain ideas to be allowed to be pushed back on.

They know white men are checked out of participation in society and conflict and and they know they've wipped whitemen too hard recently with a lot of the woke nonsense. So they will roll just enough woke nonsense in time in hopes of re-moralizing the patriot white men to go fight in a global conflict.

IMPORTANT: They still want to genocide western white men. Don't be fooled by certain concessions the system will try to make. They still very much hate you, but need you to fight their war.

...

A lot of the intermediate phases seem mundane, but the whole process is to get as many men as possible comfortable and desensitized to war. The last phases will involve teaching women to be ashamed of and to shame non-military men
There will soon be ninja-warrior type of shows but in the military training theme. They're going to try to make military sexy. Basically manipulate women to desire it, which pushes men to go into it.
Someone brought up the issue of "sites like 4chan". Some old boomer said there will be teams dedicated for those kinds of websites.

...

Remember, when WWIII starts and your western country has no choice but to institute a draft due to a severe lack of young men volunteering just remember that your government wants you; broke, lonely, destitute, angry, weak, and your children raped and murdered!
This goes doubly true for white men under the age of 30. It is one thing to sacrifice your youth and most of your life to Mr. Shekelberg so 33% or more of your paycheck can go towards sand niggers, niggers, women, and trannies but it is on an entirely new level to die in a fucking ditch in Eastern Ukraine so that Mr. Shekelberg can make money on his Halliburton stock.

Do NOT under ANY circumstances help Globohomo fight their wars. If you are [flashback regler]! Your brothers below officer rank are just like you and should be ignored, but officers are a different breed, they were not drafted, they WILLINGLY volunteered for Officer Training School and WILLINGLY kneeled down to suck Mr. Shekelbergs dick, they are no longer human.

Your nation has spent the last century replacing you, killing you, raping your women, eradicating your culture, demonizing your history, and spreading feminism, and other globohomo attributes across the globe. Your nation hates you, do not die in a ditch for a nation that would rather see you and everything you represent obliterated.

Jag tror att denna text beskriver väl varför reklamen är som den är.

Senast redigerad av SnowboarMusik 2025-05-01 kl. 16:15.
Citera
2025-05-01, 16:39
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnowboarMusik
Orkar inte skriva mina tankar här så jag kopierar (delar av) sign tap tap memen som är från en Amerikansk perspektiv. Men vi har en liknande sentiment här i Europa, så jag tror att den är relevant här:

Jag tror att denna text beskriver väl varför reklamen är som den är.

Inte alls osannolikt.
Citera
2025-05-01, 16:45
Bannlyst
Vad dillar du om? Det är är så det ska vara. Att svensk miltär inte gör det är pga av att dom har infiltrerats av rasfrämlingar som är invandrare. Alla normala länder i Europa är så. Jag tycker du TS låter som en invandrande nyliberal.

Sverige måste skärpa sig. Resten av Skandinavien och andra Germnska länder skrattar åt woke-skit i miltär-reklamen.

Skärpning TS. Flytta från Europa eller om du är Svensk. Försök inte förstöra det bra i Tyskland.
Citera
2025-05-01, 16:47
Medlem
Muppetys avatar
Får man fortfarande måla kamouflagefärg i ansiktet i det militära numera? Eller är det nån form av "black face-provokation"?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in