2025-04-01, 13:00
Medlem
vet inte om detta är rätt delforum men ja hade uppskattat svar
Citera
2025-04-01, 13:20
Medlem
manfalangs avatar
ont i magen
Citera
2025-04-01, 13:43
Medlem
StonedMonkeys avatar
Jag började hallucinera när jag krossade mina Voxra och snortade dom.. Fick en psykos också så jag skulle avstå ifall jag vorre dig.
Citera
2025-04-01, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Jag började hallucinera när jag krossade mina Voxra och snortade dom.. Fick en psykos också så jag skulle avstå ifall jag vorre dig.

vänta kan du berätta mer
Citera
2025-04-01, 19:55
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vi.levervilever
vänta kan du berätta mer

Det är inte värt det. Det är inte som en hallucinogen, mer som ett delerium. Har inte snortat, men tuggade några vid minst ett tillfälle.

Blev mer väck än stimulerad, synen blev konstig, kändes som en mini hjärnblödning. Hjärnskada nästa, typ.
Citera
2025-04-01, 19:57
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey

Ja, psykos/dille känsla, som att verkligheten blev bucklig och kladdig i kanterna. Svart dysfori, kallsvett och hjärtklappning. Ryser när jag tänker på det.
Citera
2025-04-01, 20:15
Medlem
OmneHomoMendaxs avatar
Här kan du läsa vad som händer:
https://giftinformation.se/lakare/substanser/bupropion/

Finns också artikel i Läkartidningen som går att googla fram enkelt.

Verkar sammantaget allt annat än behagligt.
Citera
2025-04-01, 20:25
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vi.levervilever
vänta kan du berätta mer

Jag krossade och snortade samtidigt som jag drack öl, såg hotfulla män utanför fönstret som jag trodde skulle storma lägenheten. Slutade med att morsan ringde ambulans, när jag låg på sjukhuset såg jag orangea och blå älvor i neon som flög runt i rummet. Tog några timmar sen var det över men det var en riktig snetripp och ingenting jag skulle utsätta mig för någonsin igen.
Citera
2025-04-01, 20:56
Medlem
nofjuns avatar
Skulle vara mycket farligt. En dos på 1500 mg är långt över den rekommenderade dosen och kan orsaka allvarliga biverkningar, inklusive anfall, hjärtproblem, och andra allvarliga konsekvenser. Överdosering kan vara livshotande.
Citera
2025-04-01, 21:00
Medlem
Ring din doktor och fråga. Eller finns väl akut jour du kan ringa och fråga om det är en bra idé?
Citera
2026-06-08, 21:07
Medlem
Krampanfall och hjärtproblem antar jag. Dålig idé att överdosera på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in