2025-03-27, 19:43
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Och ca 1 miljard som inte har upplevt det sambandet, så vad var poängen med ditt inlägg?

Du ljuger.

Vad fan vet du din naiva idiot vad 1 miljard upplever? Du måste vara mentalt sjuk.
Citera
2025-03-27, 19:46
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Känner inga ovaxxade så jag kan inte direkt jämföra, men för egen del har jag haft 3 sjukdagar i år. Ser väl ut ungefär som vanligt skulle jag vilja säga.

Berättar för övrigt kollegorna om de är vaxxxade eller inte, eller är det någon stolle på kontoret som håller typ korsförhör?

Tre sjukdagar bara i år och det är som vanligt? För mig som ovaxxad låter det jävligt mycket. Jag hade 3 sjukdagar på grund av covid våren 2021, och det var mest för att läkaren insisterade, inga sedan dess.

Och ja, jag rör mig bland folk mycket så ni slipper komma med klassikern om att ovaxxade sitter ändå bara hemma utan kontakt med omvärlden.
Citera
2025-03-27, 19:50
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Inget konstigt, då äldre och personer i riskgrupp vaccinerade sig i mycket högre utsträckning.

Det är även lätt att bevisa ökad dödlighet hos människor som löser korsord.

Fast nu var det ju 80-90 % av befolkningen som vaccinerade sig mot covid. Folk tog ju sina 12-åriga barn och injicerade dem.
Citera
2025-03-27, 19:54
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Och alltid samma hjärndöda svar er flat earthers. Det finns massa oberoende forskning, om du var tillräckligt smart så hade även du kunnat forska, men det går givetvis inte, och att du har sett på en youtubevideo är inte att göra sin egen forskning.

Sen skrev jag ju nyss att jag inte är vaccinerad, men du verkar ha svårt att läsa.

Du är ju inte vaxxinerad mot ren dumhet ditt efterblivna moggoo.

Var någonstans har jag skrivit om flat earth?

Att du har IQ fiskpinne är ju lätt att konstatera, måste vara jobbigt med syskon som föräldrar som du har ditt inavlade pucko.

"oberoende forskning" 😂😂😂😂 kyss mej i röven.

Du är ju så dum i huvet att klockorna stannar. Om du nu vet vad en klocka är.

Det existerar ingen "oberoende forskning" inom läkemedels biverkningar.
INGEN alls. Allt är på ena eller andra sättet styrt av läkemedelsindustrin miljard inkomster.

Om du tror något annat är du ju lika lättlurad som en barnrumpa din lobotomerade byfåne.

Eller så sprider du din lögnpropaganda för att du oxå är lika korropt som läkemedelsbranschen.
Citera
2025-03-27, 19:57
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Citat:
Och alltid samma hjärndöda svar er flat earthers. Det finns massa oberoende forskning, om du var tillräckligt smart så hade även du kunnat forska, men det går givetvis inte, och att du har sett på en youtubevideo är inte att göra sin egen forskning.

Sen skrev jag ju nyss att jag inte är vaccinerad, men du verkar ha svårt att läsa.

Oberoende forskning visar att fler läkare röker Camel än något annat märke (gammal forskning) och nyare forskning visar att nikotin förebygger allvarlig Covid något bättre än vaccinet. Konspirationsteoretikern inom mig säger att bägge börjar på C och det finns ett samband, och det får mig att tro att det finns ett samband mellan alla er som på en massa olika forum är av åsikten att trots att ni stod emot den massiva påverkanskampanjen för vaccinet, nu tycker att det är dags att sluta prata om det och sedan börjar föra er med pejorativa epitet mot alla som fortsatt vill diskutera saken. Hade Soros också börjat med C hade bilden varit helt klar.
Citera
2025-03-27, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Fast nu var det ju 80-90 % av befolkningen som vaccinerade sig mot covid. Folk tog ju sina 12-åriga barn och injicerade dem.
Om 80-90% av befolkningen vaccinerade sig borde det innebära att kanske 98% av de som befann sig i riskgrupp gjorde detsamma. Således bör det vara fullkomligt omöjligt att presentera några bevis på överdödlighet för vaccinerade jämfört med ovaccinerade.
Citera
2025-03-27, 20:01
Avslutad
Citat:
Inget konstigt, då äldre och personer i riskgrupp vaccinerade sig i mycket högre utsträckning.

Det är även lätt att bevisa ökad dödlighet hos människor som löser korsord.
Det var nya åldersgrupper som ökade också. Personer vars dödsfall knappt syntes i statistik tidigare.
Arbetande yngre skaran med hjärtinfarkter och strokes. Men skitsamma. Detta kommer säkert fram vad det lider. Orkar inte dividera. Hav en god afton!
Citera
2025-03-27, 20:03
Medlem
falsk_mekanikers avatar
Ja, de som tog vaxet är sjuka ofta och längre. Inte för att jag egentligen glädjs åt andras bördor men just när det kommer till dessa vaxfanatiker så är det ren och skär KARMA.
Citera
2025-03-27, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Tre sjukdagar bara i år och det är som vanligt? För mig som ovaxxad låter det jävligt mycket. Jag hade 3 sjukdagar på grund av covid våren 2021, och det var mest för att läkaren insisterade, inga sedan dess.

Och ja, jag rör mig bland folk mycket så ni slipper komma med klassikern om att ovaxxade sitter ändå bara hemma utan kontakt med omvärlden.
Jag är i 50-årsåldern och vaccinerade mig med två doser. Senaste gången jag hade en sjukdag var 2017 om jag inte minns fel. Vad säger då detta? Absolut ingenting!
Citera
2025-03-27, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deesantdeesant
Det var nya åldersgrupper som ökade också. Personer vars dödsfall knappt syntes i statistik tidigare.
Arbetande yngre skaran med hjärtinfarkter och strokes. Men skitsamma. Detta kommer säkert fram vad det lider. Orkar inte dividera. Hav en god afton!
Ja, vaccinet ökade risken en aning för hjärtinfarkter och strokes. Sjukdomen ökade dock den risken betydligt mer än vad vaccinet gjorde.
Citera
2025-03-27, 20:08
Avslutad
Citat:
Ja, vaccinet ökade risken en aning för hjärtinfarkter och strokes. Sjukdomen ökade dock den risken betydligt mer än vad vaccinet gjorde.
Kan vi få en länk till en källa eller bara att du kan meddela vad man ska googla på för att se en sådan jämförelse.
Citera
2025-03-27, 20:13
Medlem
DoktorNos avatar
Jag tog tre sprutor, den senaste 2022. Har inte haft en sjukdag sen dess. Var hemma för en lättare förkylning 2021, en vecka pga arbetsgivarens regler under pandemin.

Är 60 men fullt frisk. Vaccinet påverkade mig inte negativt överhuvudtaget. Om det påverkade mig positivt vet jag inte men jag har som sagt inte varit sjuk på några år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in