Citat:
Ursprungligen postat av
Nicholassarkozy
Japp, studien säger att cellförändringar/cancerceller accellererar långsammare med mindre glukoid metabolism. Dels finns det redan lösningar för detta, dels är det inte bekräftat att Ivermectin har någon inverkan i sammanhanget, dels har Ivermectin en mängd andra oönskade biverkningar såsom negativ interaktion med de vanligaste cellgifterna och även proteinhämmare och slutligen har det här ändå en marginell effekt. Ivermectin botar fortfarande inte cancer, inte heller hjälper Ivermectin behandlingen framåt. Det finns fortfarande inga som helst bevis att Ivermectin hjälper i någon del av en cancerbehandling. Om det är så att det i framtiden fastställs att denna medicin fungerar, så är jag den första att ställa mig upp och ta emot behandlingen med hull och hår.
Som jag skrev tidigare så kommer inte läkemedelsindustrin vilja ta i detta ens med tång.
Anekdotiska fallbeskrivningar finns det ju gott om... det kryllar av dem t.o.m. Man får helt enkelt titta på dem och avgöra om de är trovärdiga eller inte. Eller så kan man ju förstås strunta i det helt och hållet och välja att förlita sig på skolmedicinen om man så önskar. Valet är som sagt fritt.
En sak är iallafall klar... ingen påstår att Fenbendazol botar cancer av ekonomiska skäl eftersom vem som helst kan köpa det varsomhelst för nästan ingenting, några hundralappar bara.
Simma lugnt... /D-J
PS. En gång i tiden rådde det vetenskaplig konsensus att Jorden var universums mitt. Folk som påstod något annat kunde det gå illa för.