2026-06-26, 11:47
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
För ett tag sedan skrev jag med en tjej och träffade henne och vi gick promenad och hon bjöd på kaffe hemma hos sig. Hon sa senare efter träffen att jag var alldeles för fin och för snäll. Något om att "hon kommer få sin vilja igenom och köra över mig"..... Så hon ville icke fortsätta... Okej?

Vill hon ha nån som är elak mot henne och kanske slår henne? Vill hon leva i rädsla?

Som jag sa, tjejer vill ha badboys i början för det är mesigt att ha en snäll kille, såna kommer in i bilden först när hon blivit sårad av skitstövlarna
Citera
2026-06-26, 13:13
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaVargen
-----------
Du ser många tjejer vet inte sitt eget bästa, men det ÄR deras förlust

Nej, jag förstår mig inte på tjejer... Jag har varit med om sådana sjuka möten de här åren att jag vet inte vad som har hänt? Sociala medier?

Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Som jag sa, tjejer vill ha badboys i början för det är mesigt att ha en snäll kille, såna kommer in i bilden först när hon blivit sårad av skitstövlarna

Ja, precis. Det känns som en klassiker. De vill ha stygga killar i början och sedan när de klämt ut sig en eller två ungar och den här stygga killen utvecklade förmågorna härskartekniker och misshandel så vill de ha en snäll kille..
Citera
2026-06-27, 13:58
Medlem
Bara jag som uppskattar en kräsen kvinna? Känner mig speciell och utvald
Citera
Igår, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Bara jag som uppskattar en kräsen kvinna? Känner mig speciell och utvald

Vad är ens en kräsen kvinna när vi diskuterar detta? Finns inte kemin o h attraktionen så blir det ju skit hur som.

Varför inte låta folk välja vad som passar dom bäst, och folk utanför det ger fan i att bry sig om det.
Citera
Igår, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xaiphod
Vad är ens en kräsen kvinna när vi diskuterar detta? Finns inte kemin o h attraktionen så blir det ju skit hur som.

Varför inte låta folk välja vad som passar dom bäst, och folk utanför det ger fan i att bry sig om det.
Precis så välj din kvinna. Det gjorde jag.
Citera
Igår, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Precis så välj din kvinna. Det gjorde jag.

När rätt kvinna dyker upp vet jag, då kommer den naturliga kemin!
Citera
Igår, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xaiphod
När rätt kvinna dyker upp vet jag, då kommer den naturliga kemin!
Javisst kör hårt cowboy haha
Citera
Idag, 00:33
Medlem
Det är väl bara bra att kvinnor OCH män har lite krav och inte nöjer sig 😊. Är väl nästan värre att slösa en massa tid och fortsätta träffas, gå in i ett förhållande för att sedan krascha efter en längre tids investering och istället har 2 ledsna hjärtan i slutändan.
Citera
Idag, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb

Njä, men det jag märkt är att killar som kallar sig snälla ofta är rädda för att flirta och skapa passion medan badboys har detta som vardagsmat. Det är väl ingen kvinna som vill bli bedragen eller illa behandlad. Det finns killar som kan vara både snälla, kunna flirta och skapa passion. Sen finns det badboys som är dåliga på att flirta de också och får inga ligg. Kontentan är i alla fall, snälla killar ska inte behöva vara så rädda för att skapa lite romantik och spänning helt enkelt 😄
Citera
Idag, 01:07
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaVargen
-----------
Du ser många tjejer vet inte sitt eget bästa, men det ÄR deras förlust
De väljer bort sig själva ut ur genpoolen. Det här planar av vad det lider.
Senast redigerad av lagfrukt Idag kl. 01:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in