Citat:
Ursprungligen postat av core_
Det är väl inget standard med 3+8?
I mina trakter, och många andra, är det 4+6 eller 4+5. Stockholm har ju 2+8 t.ex.
Edit
Ja Stockholm hade ju tydligen 2+6 och 2+7 också. My bad
Ja, helt rätt. Jag kunde klargjort vad jag menade. Umeå har 3+8 men de har även 3+6 etc. Däremot är det inte många städer som har hela x+8.