2006-08-31, 07:59
  #13
Medlem
spliffsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av core_
Det är väl inget standard med 3+8?
I mina trakter, och många andra, är det 4+6 eller 4+5. Stockholm har ju 2+8 t.ex.

Edit
Ja Stockholm hade ju tydligen 2+6 och 2+7 också. My bad

Ja, helt rätt. Jag kunde klargjort vad jag menade. Umeå har 3+8 men de har även 3+6 etc. Däremot är det inte många städer som har hela x+8.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in