2026-01-19, 08:28
Medlem
doftapas avatar
Tur att jag läste här innan jag fick ett infall att beställa. Verkar synnerligen värdelöst. Kratom som är en så snäll och fin substans.

Det är åt helvete att snart nog allting som får en att må lite bra, med noll negativa sidoeffekter dessutom, narkotikaklassas av våra kålsupande överförmyndare.
Citera
2026-01-21, 10:01
Medlem
Astronauttis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Druvan81
Hur kan då skillnaden vara så stor från andra ggr jag beställde? Då kände jag inte något alls !

Nu pratar jag om Herb×tics produkt. Vad testade du och när?
Citera
2026-01-22, 10:03
Medlem
Testade först aromexeprten . Och det var nån vecka efter klassningen. Och den funkade bra. Sen fick dom in en ny batch som sög. Kände absolut inget. Sen testade jag den du skrev. Och den funkade bra första batchen. Medans andra var helt verkningslös,

Så nått skumt är det!!!!
Citat:
Ursprungligen postat av Astronautti
Nu pratar jag om Herb×tics produkt. Vad testade du och när?
Citera
2026-01-31, 05:38
Medlem
Astronauttis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Druvan81
Testade först aromexeprten . Och det var nån vecka efter klassningen. Och den funkade bra. Sen fick dom in en ny batch som sög. Kände absolut inget. Sen testade jag den du skrev. Och den funkade bra första batchen. Medans andra var helt verkningslös,

Så nått skumt är det!!!!

Jag testade deras hirsuta som jag tror var deras första batch. Tror det var i slutet av mars - början på april. Den sög fanns ingen likhet med kratom, om jag överhuvudtaget fick någon effekt. h*rbalisti*s fick endast in en batch av javanica och hirsuta och dem funkade bra.
Citera
2026-01-31, 15:49
Medlem
Jeg har bare få prøvd Hirsuta rød og Javanika rød fra AE. Jeg er skuffet også over hvor lite det virker.

Jeg prøver å sende private meldinger angående noe interresant produkt.
Hvor ser jeg hvor mange meldinger jeg har fått sendt?

Prøvde å sende en privat melding men har ikke oppnådd 50 innlegg på Flahback enda.🤪
Citera
2026-02-06, 02:49
Medlem
Har testat Mitragyna Hirsuta 50:1 , tog en rågad tesked i varmt vatten. Effekten var noll.
Varken uppiggande eller rogivande, bara en rätt äcklig smak i munnen.
Värt pengarna, Nej inte om du vill ha något som ger något
Senast redigerad av mangne 2026-02-06 kl. 02:55.
Citera
2026-02-16, 11:17
Medlem
AndAgains avatar
Båda säljs nu på H*rb*al*st*c =) Någon som testat?
Citera
2026-02-16, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndAgain
Båda säljs nu på H*rb*al*st*c =) Någon som testat?

Nej men la en beställning igår.
Det är dock inte samma leverantör som tidigare. Så har låga förväntningar.
Citera
2026-02-17, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sral8501
Nej men la en beställning igår.
Det är dock inte samma leverantör som tidigare. Så har låga förväntningar.

Kan du ge en recension? Lagt alldeles för många beställningar på detta och det varit totalt värdelöst
Citera
2026-02-17, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memekrig
Kan du ge en recension? Lagt alldeles för många beställningar på detta och det varit totalt värdelöst

Ja det kan jag. Har dock inte kommit någon uppdatering alla på poat bord sen jag la beställningen.
Citera
2026-02-18, 18:00
Avslutad
Köp inte det ovanstående har fått in. Exakt samma skräp som andra leverantörer har.
Smakar skit och har noll effekt!
Citera
2026-02-18, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astronautti
Nej den innehöll inte kratom. Sorterna kändes förmodligen som bra hirsuta och javanica ska göra. Skulle det vara kratom skulle effekten vara annat. Javanican kändes inte som kratom bara sederande knappt någon eufori eller energi!

Jo den innehöll kratom, acceptera verkligheten och ta upp huvudet ur sanden.

Om den nu var så bra, varför har ingen annan lyckats få in något sånt då? Menar du att aromexperten och alla de här butikerna drivs av idioter som inte vet vad de sysslar med?

Det är i butikernas bästa intresse att få in grejer som fungerar då de vill kunna TJÄNA PENGAR! Men hittills icke, antagligen för att riktigt pruttinica och skitsuta är skräp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in