2025-08-27, 19:21
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
Hirsutan från AE innan klassningen va helt vanligt kratom, sen efter klassningen bytte dom till en annan leverantör som hade riktig Hirsuta. Så den där 50g påsen du fick va helt vanligt kratom.

Detta var flera månader efter klassningen dock . AE väntade ju i flera månader på att få in javanica . Och i början när de sålde den bara i 50g påsar var den grönaktig.

Men det kanske var nån av deras gamla lager då.. eller att de blandat ut det med kratom i början för att få bra recensioner
Citera
2025-08-27, 20:29
Medlem
[quote=apelsinmissbruk|92802219]
Kan absolut vara något, om du köper och testar så får du gärna berätta om det för jag är nyfiken nu. Kanske jag själv tar och beställer hem. Jag är dock lite orolig för att bli blåst, visar det sig att skiten egentligen är ett kratomextrakt så riskerar det att bli galler och knäckebröd för mig närmsta tiden.

Jag hade gärna testat men vågar tyvärr inte heller om jag inte får se nån labbtest ellee liknande från dom.. kan inte riska något med lagen.

Jag vet att när det kommer till Kanna så brukar 50x extrakt bara bullshit, så misstänker att det kan vara samma när det kommer till detta.

Jag har ställt frågan till vendorn iallafall, får se om de har nån form av dokumentation. Finns väldigt begränsad info om extrakt av Hirsuta öht.
Citera
2025-08-28, 10:14
Medlem
Astronauttis avatar
Finns en tjeckisk sida som säljer hirsuta extrakt. Har inte testat men däremot beställt andra produkter från sidan.
Citera
2025-09-19, 09:00
Medlem
popcorn.mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronautti
Finns en tjeckisk sida som säljer hirsuta extrakt. Har inte testat men däremot beställt andra produkter från sidan.
Har det aldrig varit något strul med leverans eller andra saker från den sidan när du beställt därifrån? Pm,a gärna sidan eller om du kan skriva den öppet här? Har ej så bra koll på reglerna hära.
Citera
2025-09-19, 10:18
Medlem
popcorn.mannens avatar
Vet ej om man får skriva hemsidorna öppet, om inte, kan dom/ni som kan bra hemsidor, vare sig inrikes eller utrikes spelar ingen roll, skicka hemsidorna som har hirsuta/javanica till försäljning och som skickar till sverige? Skriva pm till mig vad dom heter.

Googlat, men hittat bara 3 sidor, och alla har slut, samt ena sålde typ krossade löv, vill helst ha helt malet!
Citera
2025-09-29, 15:03
Medlem
popcorn.mannens avatar
Ingen som vet?
Citera
2025-10-04, 17:19
Medlem
st33rs avatar
Har aromexperten gett upp? Dog marknaden och folk upptäckte att javanica och hirsuit osv var mest placebo?

Iaf så har de slut på nästan allt nu
Citera
2025-10-05, 00:58
Medlem
JagHarEnStorTjorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Har aromexperten gett upp? Dog marknaden och folk upptäckte att javanica och hirsuit osv var mest placebo?

Marknaden är stendöd ja
Citera
2025-10-12, 15:25
Medlem
a*omexperte* har ju inne både Javanica Röd
och Hirusita Röd. Är dem verkligen så dåliga som det har skrivits om?
Skulle dem vara hälften så potenta som Herbal*stics Javanica så är jag nöjd.
Citera
2025-10-12, 18:45
Medlem
HasseClass avatar
Mailade dem (Herb…) för ett bra tag sedan ang när
De skulle få in ”sommarbatchen” av Javanica alt Hirsuta men inte ett knyst. Nu har de ju bara i te form till brutala priser. När kommer pulvret?! Skulle ju inkommit i slutet på juli till en början….
Citera
2025-10-12, 20:13
Medlem
HasseClass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
a*omexperte* har ju inne både Javanica Röd
och Hirusita Röd. Är dem verkligen så dåliga som det har skrivits om?
Skulle dem vara hälften så potenta som Herbal*stics Javanica så är jag nöjd.

Tycker dom röda funkar bra, framförallt Javanican som har blivit lite av en favorit för mig. Dom gröna är snäppet bättre så jag hoppas de snart får in dem på lagret men som sagt de röda funkar för energi och humörlyft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in