Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-03-10, 18:13
Avstängd
randomdudeReloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwizzerNöt
Killen kan inte skaffa grejor. Tror han sitter i fängelse i kambodja.
Ja, om du verkligen måste veta så tjänar jag tid. Idag blev jag våldtagen av bög-Abdullah igen när jag tappa tvålen så nu är jag ännu mer PTSD. maten var fett keff och har ingen aptit så slängde skiten. Blev hustlad på en cigg på rastgården av någon mexicanare som heter Jesus. Sitter nu i cellen och stirrar på väggen.

Så, har jag tillfredsställt din enorma nyfikenhet om mitt personliga liv tillräckligt nu? Great, då ser jag gärna att du håller dig till topic hädanefter.
Citera
2025-03-10, 19:40
Avstängd
Jag haffade lite hydrogen peroxide, gjorde ingenting, är fortfarande 99% döv på ena örat..
Citera
2025-03-11, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av randomdudeReloaded
Jag haffade lite hydrogen peroxide, gjorde ingenting, är fortfarande 99% döv på ena örat..

Innan jag går vidare och berättar för dig hur du skall gå tillväga för att på ett effektivt sätt kunna lösa upp din vaxpropp i ditt ena öra så vill jag att du svarar på frågorna nedan ställda.

Fråga 1. ) I vilket av dina öron befinner sig vaxproppen, höger, eller vänster öra ... ?

Fråga 2. ) Hur kommer det sig, att du inte kan få tag på
en flaska innehållande Revaxör ... ?

Fråga 3. ) Är du helt säker på att det verkligen handlar
om en vaxpropp som har bildats och täppt till din hörselgång ... ?

Fråga 4. ) Beskriv vilket ljud som du upplever om du
täpper till dina näsborrar genom att knipa om din näsas luftgångar med hjälp av din tunme och pekfinger och sedan med stängda näsborrar pressa fram luften mot de inre hörselgångarna ... ?

Mvh/@JokerMannen
Citera
2025-03-11, 13:08
Medlem
Du får vaxinera dig med Revaxör.

Går man till öron läkare kan dom nog fixa allt rätt fort
Senast redigerad av troligengud 2025-03-11 kl. 13:26.
Citera
2025-03-11, 13:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Innan jag går vidare och berättar för dig hur du skall gå tillväga för att på ett effektivt sätt kunna lösa upp din vaxpropp i ditt ena öra så vill jag att du svarar på frågorna nedan ställda.

Fråga 1. ) I vilket av dina öron befinner sig vaxproppen, höger, eller vänster öra ... ?

Fråga 2. ) Hur kommer det sig, att du inte kan få tag på
en flaska innehållande Revaxör ... ?

Fråga 3. ) Är du helt säker på att det verkligen handlar
om en vaxpropp som har bildats och täppt till din hörselgång ... ?

Fråga 4. ) Beskriv vilket ljud som du upplever om du
täpper till dina näsborrar genom att knipa om din näsas luftgångar med hjälp av din tunme och pekfinger och sedan med stängda näsborrar pressa fram luften mot de inre hörselgångarna ... ?

Mvh/@JokerMannen
1. Högra örat
2.slut på cash
3. Helt säker, de senaste 2-3 månaderna så har jag vaknat nästan döv på högra örat, men 1 timme av tryckutjämmning fixade tillbaka min hörsel, fram tills jag använde en q tip för att få bort det permanent, så råkade jag pressa vaxpropp en djupare in i örat, och det var då tryckutjämmning inte funkade längre.
4. Det knastrar milt, speciellt när jag släpper taget.
Citera
2025-03-11, 13:23
Medlem
Citat:
Ja, om du verkligen måste veta så tjänar jag tid. Idag blev jag våldtagen av bög-Abdullah igen när jag tappa tvålen så nu är jag ännu mer PTSD. maten var fett keff och har ingen aptit så slängde skiten. Blev hustlad på en cigg på rastgården av någon mexicanare som heter Jesus. Sitter nu i cellen och stirrar på väggen.

Så, har jag tillfredsställt din enorma nyfikenhet om mitt personliga liv tillräckligt nu? Great, då ser jag gärna att du håller dig till topic hädanefter.

Jag har nyligen läst ditt inlägg där du beskrivit att
du just nu avtjänar ett fängelsestraff och förstår sålunda nu att du har svårigheter med att kunna köpa dig en flaska med Revaxör för att kunna frigöra dig från din vaxpropp som besvärar dig i ditt ena öra.

Jag föreslår dig att du pratar med någon av personalen och ber om att få hjälp med att få en flaska med Revaxör så att du sedan kan lösa upp din vaxpropp i ditt ena öra.

Det skall inte behöva vara några större problem för dig att med tiden kunna lösa ditt problem med din vaxpropp om du talar med någon av personalen och ber om hjälp.

Mvh/@JokerMannen
Citera
2025-03-11, 14:07
Medlem
Citat:
1. Högra örat
2.slut på cash
3. Helt säker, de senaste 2-3 månaderna så har jag vaknat nästan döv på högra örat, men 1 timme av tryckutjämmning fixade tillbaka min hörsel, fram tills jag använde en q tip för att få bort det permanent, så råkade jag pressa vaxpropp en djupare in i örat, och det var då tryckutjämmning inte funkade längre.
4. Det knastrar milt, speciellt när jag släpper taget.

Om du upplever en mild knastring, så indikerar det på,
att vaxproppen befinner sig en bra bit in i hörselgången.

Oftast är det sålunda, att när skyddsvaxet inom örat blir kletigt till sin konsistens, så klumpar det ihop sig och
bildar en vaxboll som inte torkar utan istället, behåller sin fuktighet.

När man sedan försöker att rensa bort vaxet ur sitt öra så kommer den kletiga vaxmassan att pressas in djupare i hörselgången.

Sedan är det också sålunda, att när man har stora mängder av kletigt vax inom sitt öra och, när man under natten sover och ligger på den öronsidan därinom öronvaxet har bildats så uppstår ett tryck inom örat som leder till att den stora vaxmängden pressas längre inåt och till sist bildar en propp.

Du skulle även kunna be personalen om att få komma i kontakt med en sjuksköterska som kan tryck-spola ditt högra öra för att sålunda tömma ditt öra på det överflödiga vaxet som bildats under en längre tid.

Att besväras av en vaxpropp där 90% av hörseln blivit nedsatt påverkar även balans-sinnet.

Jag föreslår, att du snarast möjligast tar tag i ditt nuvarande hörselproblem genom att tala med någon av personalen och be om att få den hjälp som du behöver.

Mvh/@JokerMannen
Citera
2025-03-13, 12:12
Medlem
SwizzerNöts avatar
Citat:

Skönt att det var avklarat. Är du säker på att du inte har en tumör i örat?
Citera
2025-03-13, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BEATNGU-NR1
Revaxör funkar inte för mig. bara klibbar igen ännu mer. Det bästa är att gå till VC. Där spolar dom med en jäkligt bra grej nu för tiden, och sist jag gjorde det så var det klart på ett par minuter. Finns öronljus också som löser upp vaxet med hjälp av rök tror jag. Har dock aldrig provat. Peta inte med tops bara. då kan du trycka in skiten mot trumhinnan. Det vill man inte! Provade Vaxol som man sprayar i örat och sedan låter man det bara vara. man behöver inte spola efter, och det funkade sådär. Går även att ta det i förebyggande syfte.
Det är fett (fett löser fett). När man tänder ljuset smälter ljusvaxen och med hjälp av värmen löses vaxproppen upp.
Citera
2025-03-13, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mortalitet
Det är fett (fett löser fett). När man tänder ljuset smälter ljusvaxen och med hjälp av värmen löses vaxproppen upp.

Öronvax har olika konsistenser och utseenden, det vill säga, det kan vara hårt, det kan vara mycket torrt så som det också kan vara flytande öronvax.

Öronvax-Colóren har variationer som växlar mellan svart eller röd-brunt så som gult.

Normalt sett, så transporteras öronvaxet ned mot hörselgångarnas mynningar och, om denna kroppsfunktionen på något sätt störs, så leder det till ansamlingar av öronvax och, som i sin tur slutligen leder fram till en så kallad vaxpropp.

Cerúmen [ Öronvax ] är avfallsprodukter från kroppen som består av flera olika komponenter.

Öronvaxet bildas med anledning av att skydda öronens hörselgångar mot infektioner och mot fuktbildningar.

Revaxör innehåller de kemiska ämnen vilka på ett mycket effektivt sätt löser upp vaxproppen som har bildats om tillvägagångssättet är korrekt då den vaxpropps-drabbade individen använder Revaxör-vätskan och gummi-sköljs-blåsan.

Användes Revaxör-vätskan och gummi-sköljs-blåsan på
ett felaktigt sätt, så blir det svårt för den vaxpropps-drabbade individen att kunna rengöra sin hörselgång på
ett fullt tillfredsställande sätt.

Mvh/@JokerMannen
Citera
2025-03-13, 15:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Öronvax har olika konsistenser och utseenden, det vill säga, det kan vara hårt, det kan vara mycket torrt så som det också kan vara flytande öronvax.

Öronvax-Colóren har variationer som växlar mellan svart eller röd-brunt så som gult.

Normalt sett, så transporteras öronvaxet ned mot hörselgångarnas mynningar och, om denna kroppsfunktionen på något sätt störs, så leder det till ansamlingar av öronvax och, som i sin tur slutligen leder fram till en så kallad vaxpropp.

Cerúmen [ Öronvax ] är avfallsprodukter från kroppen som består av flera olika komponenter.

Öronvaxet bildas med anledning av att skydda öronens hörselgångar mot infektioner och mot fuktbildningar.

Revaxör innehåller de kemiska ämnen vilka på ett mycket effektivt sätt löser upp vaxproppen som har bildats om tillvägagångssättet är korrekt då den vaxpropps-drabbade individen använder Revaxör-vätskan och gummi-sköljs-blåsan.

Användes Revaxör-vätskan och gummi-sköljs-blåsan på
ett felaktigt sätt, så blir det svårt för den vaxpropps-drabbade individen att kunna rengöra sin hörselgång på
ett fullt tillfredsställande sätt.

Mvh/@JokerMannen
Sant! Beror på vilken ras man tillhör.
Citera
2025-03-13, 19:36
Avstängd
Jag haffade lite revaxör och det fixade sig på 20 minuter!

såg på blåsan allt akkumulerat vaxet och det var typ 5 snusportioner stort i mängd wallah jag svär! inte undra på att benim var 90 % döv..

tl:dr fuck hydrogen peroxide, good old revaxör is the shiet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in