• 2
  • 3
2025-03-08, 17:23
Medlem
DevilsDens avatar
Genetik?

Det är detta många inte förstår om ”Judar” det finns massor med ”Judar” som säger sig vara det men inte är det.

Ordet Jude fanns inte ens vid ett visst årtal. Det är en tagen roll precis som ”namestealers” gjorde förr och nu.

Om du undrar varför en viss grupp äger dom flesta banker med media samt annat så beror det på att dom är ättlingar från Nephilim. Dom förstör bara och skapar krig samt konflikter & kaos vart dom än är.

Dom är som dom är pga av DNA kontaminering från början. Emot mänskligheten och allt det där. Inte människor….
Citera
2025-03-08, 21:07
Tillägg: Jag syftar givetvis på Ashkenazi-judarna med ursprung från Galizien. Inte judar som helhet.
Citera
2025-03-08, 23:21
Medlem
Så fort nån kritiserar de anklagar de för antisemitism 🙄

De hjälpa varandra ,fuska ,korruption ,kanske de styr amerika ? 🤣
Citera
2025-03-11, 16:05
Medlem
Judendomen är en kult för eliten som kan sägas avla på intelligens, så de som ingår i kulten tar sig ofta till toppskiktet i samhället. Personligen med grund i en hel del läsning tror jag dock att "antisemitism" oftast beror på hur judar beter sig. De beter sig illa mot andra.

Judendomskulten odlar trots allt ett intensivt hat från judar till gojer, och det tar sig till uttryck i dåligt beteende.
Citera
2025-03-11, 18:22
Medlem
Joe Blows avatar
Jag har varit bekant med ett flertal judar i USA och har en skaplig insyn i deras familjer, kultur och gemenskap. Det som skiljer sig markant från svensk kultur är att dom oftast driver sina barn att bli någonting i livet. Vad spelar mindre roll, bara att dom gör det dom valt till etthundra procent och alltid ger sitt yttersta. Om inte, anses dom vara oduglingar. Detta, samt att dom hjälper varandra inom gemenskapen att klättra uppåt i hierarkierna var dom än befinner sig. Bankvärlden, politiken, akademierna och underhållningsbranschen är ju givna och tydliga exempel där dom är kraftigt överrepresenterade.

Att dom skulle vara intellektuellt särskilt begåvade skulle jag inte hålla med om. Men dom är väldigt energiska och flitiga. Och, återigen, dom hjälper varandra till positioner dom annars inte skulle vara kvalificerade till.

Det som skaver mest är att dom har nedsättande attityder till och benämningar på icke-judar såsom goyer, gentiles, etc. Detta spyr dom ur sig i tid och otid även till folk i sin närhet. Tre av dom har på grund av detta fått en rak höger på näsan av mig vilket i två fall gav böter och indraget visum. Jag ångrar inget.

Ni som tror att ni kan bli judar genom att konvertera och visa er underdåniga är de mest föraktade av dom. Ni kan aldrig bli judar.
Citera
2025-03-14, 04:13
Medlem
judejappares avatar
Judiska religionen är ultra nationlistiskt. En jude som följer sin religion är nationlist(zionist) utan att veta om det. Samtidigt upmuntra dom européer att det är dåligt att vara nationlist
Citera
2025-04-12, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Om vita nordeuropéer är överlägsna så varför låter man muslimer och negrer ta över Nordeuropa och trycka bort ursprungsbefolkningen?

Du ställer fel frågor.

Fråga dig istället varför "någon" har hjärntvättat nordeuropeen till sån mån att nordeuropeen har lurats till att göra detta.
Citera
2025-04-12, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hav122
Dom smartaste är inte arabiserade i mellanöstern, utan från khazarien, ett typ slaviskt folk som nyinvandrade till Europa, med vissa intressanta idéer och andra inte.
Khazarerna var ursprungligen ett turkiskt folkslag varav en stor del konverterade till judendom.
Citera
2025-04-12, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fulbubblaren
Min amatörteori:

Judar är genetiskt överlägsna alla andra folk/raser p g a alla pogromer genom tiderna (i sin tur p g a hat, om det är hönan eller ägget får vara osagt). Blir de över ~1% av populationen tar de sig på någon generation upp i samhällshierarkin och påverkar den från två håll:
1 - Vänsterjudarna skapar mer invandring.
2- Högerjudarna profiterar på vinster som kan skapas av särintressen då segrerade samhällen bråkar med varandra.

OBS: Hatar *inte* judar. Det handlar om ren genetik och allmänmänskligt beteende. Skulle vilja se vetenskapliga studier på detta men det är tyvärr för laddat.

PS. Är du en abetslös nolla i hyresrätt så har du sannolikt skräpgener och svarar p g a din avundsjuka, scrolla vidare.
Givet att IQ överlag har ökat och ökar stadigt världen över sedan mätningar påbörjades för snart 100 år sedan så ger det att detta över den evolutionärt mycket korta aktuella tidsperioden (århundraden) måste vara kulturellt-/miljöbetingat = fenotypiskt.

Det här i sin tur leder till frågan vad det är i etniska judars kultur/miljö/historia som har lett till dess minst sagt dramatiska överrepresentation (per capita) vad gäller högre utbildning , inkomster, dominans inom media, film, politik, rättsväsende, etc, världen över.

Förslag?
Citera
2025-04-12, 12:53
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulbubblaren
Min amatörteori:

Judar är genetiskt överlägsna alla andra folk/raser p g a alla pogromer genom tiderna (i sin tur p g a hat, om det är hönan eller ägget får vara osagt). Blir de över ~1% av populationen tar de sig på någon generation upp i samhällshierarkin och påverkar den från två håll:
1 - Vänsterjudarna skapar mer invandring.
2- Högerjudarna profiterar på vinster som kan skapas av särintressen då segrerade samhällen bråkar med varandra.

OBS: Hatar *inte* judar. Det handlar om ren genetik och allmänmänskligt beteende. Skulle vilja se vetenskapliga studier på detta men det är tyvärr för laddat.

PS. Är du en abetslös nolla i hyresrätt så har du sannolikt skräpgener och svarar p g a din avundsjuka, scrolla vidare.

Hur skulle du beskriva judarnas samhällsställning och samhällspåverkan i Tyskland under 1930- och 1940-talen?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in